Πώς μπορείς να αγοράσεις το αυτοκίνητο που κέρδισε 3 φορές στο Le Mans

Το νέο τμήμα με την ονομασία «Racing Legends» που δημιούργησε η Audi, έχει αναλάβει την πώληση παλιών αγωνιστικών αυτοκινήτων της, με την αρχή να γίνεται με τα RS 5 DTM και το R18 e-tron Quattro.

Η Audi Sport δημιούργησε ένα νέο τμήμα με την ονομασία "Racing Legends", μέσω του οποίου θα πουληθούν μια σειρά από παλιά αγωνιστικά αυτοκίνητά της, αρχίζοντας με το RS 5 DTM και το R18 e-tron Quattro.

Το RS 5 (πλαίσιο 107), ήταν αυτό που πανηγύρισε τη νίκη του στον τελευταίο αγώνα της σεζόν DTM του 2015 στο Hockenheim, οδηγούμενο από τον δις παγκόσμιο πρωταθλητή Timo Scheider. Το αυτοκίνητο αυτό είναι ένα από τα οκτώ που κατασκευάστηκαν εκείνη τη χρονιά για την επίσημη ομάδα της Audi.

Συνδυάζει μονοκόκ αμάξωμα από ανθρακονήματα, με έναν σκελετό από χάλυβα, ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Ο κινητήρας είναι V8 απόδοσης 456 ίππων.

Πολλά από τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου ήταν κοινά με άλλους ανταγωνιστές στο DTM, όπως το εξάρι ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, τα δισκόφρενα από ανθρακονήματα και η ενεργή πίσω πτέρυγα, η οποία μπορεί να ρυθμιστεί έως και 18 μοίρες για επιπλέον κάθετη δύναμη στην ευθεία.

Από την άλλη, το εξαιρετικά επιτυχημένο R18 TDI, είναι το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο της Audi που συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC). Το R18 κατέκτησε τους τίτλους οδηγών και κατασκευαστών δύο χρόνια στη σειρά (2012, 2013), ενώ είχε επίσης μεγάλη επιτυχία στις 24 Ώρες του Le Mans, κερδίζοντας για τρία συνεχόμενα χρόνια (2012-2014).

Το πλαίσιο 207 κέρδισε στο Spa-Francorchamps το 2012, χάρη σε έναν κινητήρα V6 3.7 λίτρων και δύο υβριδικές γεννήτριες 74 kW. Η συνολική απόδοση φτάνει τους 720 ίππους και η ροπή τα 850 Nm, με την κίνηση να μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς. Το αυτοκίνητο ζυγίζει περίπου 900 κιλά και είναι χωρίς αμφιβολία εντυπωσιακό.

"Ανακατασκευάζουμε αυτά τα πλαίσια μαζί με ανακαινισμένα εξαρτήματα από εκείνη την εποχή", δήλωσε ο διευθυντής της Audi Sport, Rolf Michl. "Σε ορισμένες περιπτώσεις, ακόμα και οι δημιουργοί εκείνης της εποχής, συμμετέχουν στα τρέχοντα έργα".

Το πρώτο από αυτά τα δύο αυτοκίνητα (δεν γνωρίζουμε ακόμα ποιο) θα παραδοθεί το φετινό καλοκαίρι, ενώ η Audi θα προσφέρει πλήρη υποστήριξη μετά την πώλησή τους, όπως και για όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που πρόκειται να πουληθούν. Αυτή η υποστήριξη περιλαμβάνει τεχνικούς ελέγχους και υπηρεσίες ανταλλακτικών, παρόμοια με το πρόγραμμα Corsa Clienti της Ferrari.