
Η παρουσία του Lewis Hamilton στο Maranello και η μεταγραφή του στην Ferrari από το πρωτάθλημα της F1 του 2025 και έπειτα είναι αναμφίβολα η μεγαλύτερη είδηση της χρονιάς μέχρι τώρα. Στην Κίνα συνδυάστηκε εξαιρετική με την πρώτη νίκη του Βρετανού σε αγώνα sprint, ωστόσο φαίνεται πως ο Hamilton έχει ακόμη πιο μεγάλα σχέδια για την συνεργασία.

"Ένα από τα πράγματα που πραγματικά θέλω να κάνω είναι να σχεδιάσω μια Ferrari. Θέλω να δημιουργήσω την F44.", δήλωσε ο ίδιος ο Hamilton μιλώντας κάποια στιγμή μπροστά σε κοινό μάλιστα, στο πλαίσιο των εμφανίσεων που είχε πριν το Grand Prix της Κίνας.
Ο ίδιος έχει δείξει το θαυμασμό του για την F40, αφού νωρίτερα φέτος φωτογραφήθηκε έξω από το σπίτι του Enzo Ferrari δίπλα στο εμβληματικό supercar.
Πως φαντάζεται όμως την F44; "Θέλω να έχει ως βάση την F40, με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτό είναι το πρότζεκτ μου για τα επόμενα χρόνια.", είπε σχετικά προαναγγέλοντας προφανώς πως θα διατηρήσει και το περιβόητο χτένι στο κιβώτιο ταχυτήτων.

F40: Ένας θρύλος που εμπνέει
Η Ferrari F40 κατέχει μια ξεχωριστή θέση στην ιστορία της αυτοκίνησης. Ήταν το τελευταίο μοντέλο που εγκρίθηκε προσωπικά από τον Enzo Ferrari πριν από τον θάνατό του το 1988 και κυκλοφόρησε για να τιμήσει τα 40 χρόνια της μάρκας. Αποτελούσε μια ωδή στην αγνή οδηγική εμπειρία, χωρίς περιττές τεχνολογίες ή υποβοηθήσεις, επιτρέποντας στον οδηγό να νιώσει απόλυτα συνδεδεμένος με το αυτοκίνητο.

Τεχνολογία από τη Formula 1 χρησιμοποιήθηκε στην κατασκευή της, με πλαίσια από kevlar πάνω σε σωληνωτό ατσάλινο σασί και αμάξωμα από ανθρακονήματα. Το βάρος της διατηρήθηκε εξαιρετικά χαμηλό, μόλις στα 1.100 κιλά. Στην καρδιά της F40 βρισκόταν ένας 2.9 λίτρων twin-turbo V8 κινητήρας με 471 ίππους, που της επέτρεπε να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα και να ξεπεράσει τα 320 χλμ./ώρα. Χωρίς traction control, ABS ή ηλεκτρονικά βοηθήματα, η F40 ήταν ένα απόλυτο οδηγικό εργαλείο, το οποίο μάλιστα όσο περνούν τα χρόνια αποκτά ακόμη πιο θρυλικές διαστάσεις για τους νεότερους.
Ferrari F44: Τι μπορούμε να περιμένουμε;
Η πρόθεση του Hamilton να δημιουργήσει ένα μοντέλο που θα αναβιώνει τη μαγεία της F40 έχει ήδη κινήσει το ενδιαφέρον. Αν και δεν υπάρχουν ακόμη λεπτομέρειες, το όραμά του φαίνεται να επικεντρώνεται σε ένα ελαφρύ, ευέλικτο supercar, με μηχανικό κιβώτιο και έντονη οδηγική αίσθηση.
Το πιθανότερο είναι πως θα διαθέτει ένα προηγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης, ίσως εμπνευσμένο από την τεχνολογία ERS της LaFerrari ή της Formula 1. Το αν θα παραμείνει πιστό στη φιλοσοφία της F40 ή θα υιοθετήσει μια πιο σύγχρονη προσέγγιση μένει να φανεί.

Αξίζει τέλος να σημειωθεί πως η ιδέα πίσω από αυτά τα σχέδια δεν είναι καινούργια και σίγουρα δεν είναι και άσκοπη. Η Aston Martin Valiant είναι ένα εξαιρετικό supercar με αρκετούς πελάτες ήδη και αυτό γιατί φτιάχτηκε κατά παραγγελία του Fernando Alonso με μηχανικό κιβώτιο και V12 κινητήρα.