Συνήθως, τα 46α γενέθλια δεν θεωρούνται κάποιο σημαντικό ορόσημο, ειδικά από τη στιγμή που τα 50 έχουν αρχίσει να φαίνονται για τα καλά στον ορίζοντα. Εκτός βέβαια αν ο αριθμός 46 σημαίνει πολλά για εσάς.
Όπως για παράδειγμα αν είσαι ο Valentino Rossi. Αφού είδε τον πατέρα του να αγωνίζεται με μοτοσικλέτες με το νούμερο 46, ο "γιατρός” το υιοθέτησε από την αρχή της καριέρας του και δεν κοίταξε ποτέ πίσω. Έχοντας κερδίσει εννέα παγκόσμια πρωταθλήματα και 115 GP σε δύο τροχούς, ο Rossi έχει πλέον μεταφερθεί στον χώρο των τεσσάρων.
Παρ' όλ' αυτά, ο Ιταλός εξακολουθεί να χρησιμοποιεί το νούμερο 46 στην BMW M4 GT3 που οδηγεί. Η γενέτειρά του, η πόλη Tavullia στην Ιταλία, μείωσε ακόμη και το όριο ταχύτητας από τα συνηθισμένα 50 km/h στα 46 km/h προς τιμήν του.
Μετά την αποχώρησή του από τους αγώνες μοτοσικλετών, ο Valentino Rossi είναι πλέον οδηγός αγώνων για τη BMW M και συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής. Για να γιορτάσει τη θρυλική καριέρα του Ιταλού πρωταθλητή, η BMW λάνσαρε δύο περιορισμένες εκδόσεις της BMW M4 CS, οι οποίες ονομάζονται Edition VR46 και η παραγωγή τους θα περιοριστεί φυσικά σε μόλις 46 μονάδες.
Ειδικά χρώματα
Οι δύο εκδόσεις είναι γνωστές ως Sport και Style, και μηχανικά είναι απολύτως όμοιες. Ωστόσο, φέρουν μοναδικό σχεδιασμό, διακρίνοντάς τες και κάνοντάς τες να ξεχωρίζουν από τις συμβατικές M4 CS. Το μοντέλο M4 CS Edition VR46 Sport φέρει ένα εντυπωσιακό μεταλλικό χρώμα Marina Bay Blue και μεγάλες επιγραφές "46" στα πλάγια, καλυμμένες με μεταλλικό Tanzanite Blue.
Αντίθετα, η εκδοχή Style είναι βαμμένη σε Matte Frozen Tanzanite Blue μεταλλικό χρώμα με λογότυπα "46" σε Frozen Marina Bay Blue μεταλλικό. Οι ειδικές πινελιές δεν σταματούν εκεί. Το χαρακτηριστικό έντονο κίτρινο του Rossi καλύπτει το περίγραμμα των νεφρών της BMW, και επεκτείνεται στις δαγκάνες των φρένων και τις ζάντες.
Η έκδοση Sport περιλαμβάνει επίσης κίτρινες λεπτομέρειες στις δύο πλευρές της οροφής, ενώ και οι δύο εκδόσεις έχουν κίτρινες αποχρώσεις στην πίσω πόρτα. Επίσης, στην οροφή και των δύο μοντέλων έχει προστεθεί ένα μεγάλο "VR46" με την υπογραφή του Rossi.
Στο εσωτερικό, τα καθίσματα bucket M Carbon καλύπτονται με δέρμα Merino σε συνδυασμό με μαύρο και νυχτερίνο μπλε χρώμα. Η BMW έχει προσθέσει Alcantara σε κίτρινο χρώμα στις περιοχές των ώμων, ενώ υπάρχει το λογότυπο VR46 σε κίτρινο χρώμα στα προσκέφαλα.
Οι κίτρινες λεπτομέρειες συνεχίζονται στο τιμόνι, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχει η πλακέτα με την ειδική αρίθμηση του αυτοκινήτου (1/46). Όπως και η συμβατική M4 CS, η έκδοση Edition VR46 διαθέτει τον 6κύλινδρο κινητήρα 3.0 λίτρων με διπλό τούρμπο, που αποδίδει 543 ίππους και μεταφέρει την ισχύ σε όλους τους τροχούς.
Αλλαγές στο setup
Η BMW αναφέρει επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα. Ενδιαφέρον έχει ότι η γερμανική μάρκα αναφέρει ότι για την έκδοση VR46 έχουν γίνει προσαρμογές στη γωνία κάμπερ των τροχών, ενώ έχουν γίνει ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, τα ελατήρια και τις αντιστρεπτικές. Επίσης, έγιναν τροποποιήσεις στην προσαρμοζόμενη ανάρτηση M.
Οι τυχεροί που θα αποκτήσουν ένα από το περιορισμένης παραγωγής μοντέλο, θα πετάξουν στην Ιταλία για μια ειδική εμπειρία δύο ημερών. Στην πρώτη μέρα, θα επισκεφθούν το VR46 Motor Ranch στο Tavullia, ενώ την δεύτερη μέρα θα απολαύσουν την εμπειρία οδήγησης BMW M στο Misano World Circuit. Το μόνο που απομένει να μάθουμε, είναι η τιμή. Προφανώς για τυπικούς λόγους.