Δεν υπάρχει απολύτως τίποτα στραβό με το GR Yaris. Αντίθετα, είναι ένα από τα καλύτερα, αν και ελάχιστα, hot hatch εκεί έξω. Ωστόσο, η Toyota πιστεύει ακράδαντα ότι υπάρχει περιθώριο βελτίωσης, γι' αυτό και ετοιμάζεται να λανσάρει το νέο GRMN Yaris.
Την τελευταία φορά που το είδαμε, το μοντέλο βρισκόταν σε μορφή προπαραγωγής και είχε εντοπιστεί να κάνει τις καθιερωμένες δοκιμές του στο Nurburgring. Εκείνη την εποχή, ο προβλέψεις έκαναν λόγ για επίσημη παρουσίασή του κάποια στιγμή φέτος. Και φαίνεται ότι δεν θα πέσουν έξω.
Ένα πρόσφατο δημοσίευμα από την Ιαπωνία αναφέρει ότι το Toyota GRMN Yaris ενδέχεται να παρουσιαστεί αυτή την άνοιξη. Σύμφωνα με το BestCarWeb, η ακόμη πιο σκληροπυρηνική έκδοση του μοντέλου, αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της τον Μάρτιο.
Πιο επιθετική εμφάνιση
Το GRMN Yaris αναμένεται να είναι η απόλυτη εκδοχή του Toyota GR Yaris, με μια πιο επιθετική σχεδίαση που θα το διαφοροποιεί από το ελαφρώς "ήπιο" αδελφάκι του. Αν δυσκολεύεστε να ξεχωρίσετε τα δύο μοντέλα, η μεγάλη πίσω αεροτομή θα σας το κάνει πιο εύκολο.
Το λογότυπο GRMN θα βρίσκεται στην 5η πόρτα, όπως ακριβώς και στην παλαιότερη έκδοση. Αν επιχειρούσαμε μια πρόβλεψη, θα λέγαμε ότι οι μηχανικοί της Toyota έχουν δώσει ιδιαίτερη προσοχή στο σασί, αναβαθμίζοντάς το για να βοηθήσουν το αυτοκίνητο να στρίβει πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά.
Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι της αφορά φυσικά το σύστημα κίνησης, αν και δυστυχώς λείπουν ακόμα κάποια βασικά στοιχεία. Παλαιότερες φήμες ανέφεραν ότι το Toyota GRMN Yaris θα είναι πιο δυνατό από το GR Yaris. Το τελευταίο διαθέτει 300 ίππους και 400 Nm ροπής από τον τρικύλινδρο κινητήρα 1.6 λίτρων. Ωστόσο, δεν είναι απολύτως βέβαιο ότι η έκδοση GRMN θα έχει περισσότερη ισχύ.
Μειωμένο βάρος, βελτιωμένη αεροδυναμική
Ωστόσο είναι πιθανό να επωφελείται από μια μείωση στο βάρος, κάτι που σε συνδυασμό με τη βελτιωμένη αεροδυναμική και τις συμπαγείς διαστάσεις, θα το κάνουν πιο "καυτό" από το GR Yaris.
Πιθανότατα το επερχόμενο GRMN Yaris θα λανσαριστεί με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, καθώς και με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων για τους οδηγούς που προτιμούν την παραδοσιακή οδό.
Με δεδομένο ότι το φημολογούμενο ντεμπούτο είναι προγραμματισμένο για τον επόμενο μήνα, θεωρούμε ότι η Toyota θα αρχίσει σύντομα να το "εμφανίζει" στους λογαριασμούς της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Λογικά, τότε θα μάθουμε και αν θα πρόκειται και πάλι για περιορισμένη έκδοση (το προηγούμενο είχε κατασκευαστεί σε 500 μονάδες), που θα αφορά αποκλειστικά την ιαπωνική αγορά.