Πόσες Alfa Romeo Junior έχουν πουληθεί-ούτε ο CEO της φίρμας δεν το περίμενε

Οι παραγγελίες της Alfa Romeo Junior τον Ιανούαριο ξεπέρασαν ακόμη και τις προσδοκίες του επικεφαλής της φίρμας Santo Ficili και το 2025 μπήκε με το δεξί για την ιταλική φίρμα.

Η νέα Alfa Romeo Junior ξεκίνησε δυναμικά το 2025, ξεπερνώντας τις προσδοκίες της ιταλικής μάρκας. Μέσα σε λίγες μόνο εβδομάδες από το λανσάρισμά της, η compact σπορ πρόταση της Alfa Romeo συγκέντρωσε περισσότερες από 22.000 παραγγελίες, με το 21% εξ αυτών να αφορά την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (BEV).

Η ζήτηση για το μοντέλο στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή έχει ήδη ξεπεράσει τις αρχικές προβλέψεις, ενώ η Alfa Romeo ετοιμάζεται να το παρουσιάσει στην Ιαπωνία και την Αυστραλία – δύο αγορές με σημαντικές προοπτικές για τη μάρκα.

Η επιτυχία της Junior έχει θετικό αντίκτυπο και στην υπόλοιπη γκάμα της Alfa Romeo, η οποία περιλαμβάνει τα Tonale, Giulia και Stelvio. Τα τρία αυτά μοντέλα συνεχίζουν να εκφράζουν τη φιλοσοφία της ιταλικής μάρκας, συνδυάζοντας κομψότητα, σπορ χαρακτήρα και πάθος σε κάθε τους έκδοση.

Santo Ficili: "Ξεπεράσαμε τις προσδοκίες μας"

Ο CEO της Alfa Romeo, Santo Ficili, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την εξαιρετική πορεία του νέου μοντέλου:

"Στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών είχα θέσει ως φιλόδοξο στόχο τις 20.000 πωλήσεις της Junior έως τα τέλη Ιανουαρίου. Το γεγονός ότι ξεπεράσαμε αυτή την πρόβλεψη επιβεβαιώνει την επιτυχία του project, αλλά και την εξαιρετική δουλειά του δικτύου διανομέων μας. Με σεβασμό και ευγνωμοσύνη προς όσους επέλεξαν ήδη τη Junior, επικεντρωνόμαστε τώρα στην είσοδό της στις αγορές της Ιαπωνίας και της Αυστραλίας, όπου θα ενισχύσει ολόκληρη τη γκάμα μας, φέρνοντας καινοτομία και συναίσθημα."

Με την πλήρη διάθεση της υβριδικής τετρακίνητης έκδοσης Ibrida Q4, η Alfa Romeo πλέον διαθέτει μια ολοκληρωμένη πρόταση στη συγκεκριμένη κατηγορία, ενισχύοντας τη θέση της στις παγκόσμιες αγορές και ανοίγοντας νέους δρόμους για το μέλλον.