Περίπου πεντέμιση χρόνια έχουν περάσει μετά την παρουσίαση του μοντέλου P72 από την αναγεννημένη De Tomaso και πλέον, η εταιρεία ολοκλήρωσε την κατασκευή του πρώτου δείγματος παραγωγής. Η οποία σε κάθε περίπτωση θα είναι περιορισμένη σε μόλις 72 μονάδες παγκοσμίως, με κάθε μια να ξεκινά από τιμή περίπου 1,6 εκατομμύρια ευρώ.
Το πρώτο P72 παραγωγής, περιλαμβάνει μπόλικα ανθρακονήματα, αν και παρατηρήσαμε ότι κάποια τμήματα από αυτά, δεν ευθυγραμμίζονται τέλεια μεταξύ των μπροστινών παραθύρων και του καπό. Πάντως θα πρέπει να σημειωθεί, ότι το αυτοκίνητο αυτό δεν προορίζεται για πελάτη.
Η επιφάνεια του ανθρακονήματος θα προετοιμαστεί σύντομα για βαφή και το όχημα θα χρησιμοποιηθεί για τις τελευταίες φάσεις εξέλιξης, εξασφαλίζοντας ότι η εμπειρία οδήγησης ανταποκρίνεται στην φήμη της De Tomaso.
Το P72 στηρίζεται λοιπόν σε ένα πλαίσιο από ανθρακονήματα, το οποίο συναρμολογείται χειροκίνητα από μια μικρή ομάδα μηχανικών. Η πρώτη μονάδα (Chassis 001) διαθέτει επίσης ένα εσωτερικό που κόβει την ανάσα.
Η εξωτερική εμφάνιση είναι εντυπωσιακή, αλλά το εσωτερικό ξεχωρίζει ακόμα περισσότερο. Η De Tomaso το έχει εξοπλίσει με καθίσματα που μοιάζουν περισσότερο με υψηλής ποιότητας έπιπλα παρά με καθίσματα αυτοκινήτου.
Είναι καλυμμένα με δέρμα σε κρεμ απόχρωση και μεταξύ τους βρίσκεται το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων σε απόχρωση χαλκού. Οι λεπτομέρειες χάλκινου χρώματος συνεχίζονται στα έξι ειδικά κατασκευασμένα όργανα που κυριαρχούν στο ταμπλό.
Η De Tomaso δηλώνει ότι ο σχεδιασμός του εσωτερικού του P72 εμπνέεται από τον κόσμο της κοσμηματοποιίας, και είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί.
Κεντρική μονάδα ισχύος του P72 είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας 5.0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 750 ίππους και 900 Nm ροπής. Η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς.
Εκτός από την ολοκλήρωση του P72, η De Tomaso προχωρά με την εξέλιξη του P900, ενός μοντέλου που προορίζεται αποκλειστικά για χρήση σε πίστα. Το P900 βασίζεται στο P72, αλλά διαθέτει πιο επιθετικά αεροδυναμικά στοιχεία και θα προσφέρεται με έναν κινητήρα V12, καθώς και έναν κινητήρα V10 από το μονοθέσιο Benetton B197 F1 του 1997.