Ποια μεγάλη φίρμα ελαστικών προχωρά σε σημαντικές αλλαγές

Αλλάγες δεν συμβαίνουν μόνο στους κατασκευαστές αυτοκινήτων αλλά και σε αυτούς που παράγουν ελαστικά και τώρα μια μεγάλη φίρμα ετοιμάζεται για σημαντικές αλλάγες.

ελαστικό αυτοκινήτου

Οι προετοιμασίες για την κίνηση αυτή αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου του επόμενου έτους, ανακοίνωσε η Continental. Η νέα δομή θα μας επιτρέψει να ανταποκριθούμε πιο ευέλικτα στις εξελίξεις των πελατών και της αγοράς, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Nikolai Setzer.

Στόχος είναι να αυξηθούν οι ανταγωνιστικές ευκαιρίες, η ευελιξία και η διαφάνεια, δήλωσε ο πρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου Wolfgang Reitzle τον Αύγουστο, όταν η Continental ανακοίνωσε για πρώτη φορά ότι εξετάζει τη διάσπαση.

Διαβάστε Επίσης

Το automotive division του ομίλου Continental απασχολεί περίπου 100.000 άτομα παγκοσμίως και είχε πωλήσεις ύψους 20 δισ. ευρώ το 2023. Τα κύρια προϊόντα της παραγωγής του περιλαμβάνουν φρένα, εξοπλισμό άνεσης, αισθητήρες και οθόνες, ενώ διαθέτει μεγάλο τμήμα λογισμικού και τεχνογνωσία στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης.

Ο συγκεκριμένος κλάδος της Continental είναι κερδοφόρος αρκετά χρόνια τώρα ενώ παρουσίασε και θετικά αποτελέσματα φέτος πριν από το προγραμματισμένο spinoff. Το 3ο τρίμηνο, τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη (EBIT) της Continental αυξήθηκαν κατά 36% στα 873 εκατ. ευρώ. Το περιθώριο EBIT ανέβηκε στο 8,9% από 6,3%, με τα τμήματα αυτοκινήτων και ελαστικών να συμβάλλουν σε αυτή την αύξηση.

Continental AllseasonContact 2

Παρότι οι πωλήσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία μειώθηκαν κατά 4,7% στα 4,8 δισ. ευρώ το τρίμηνο, κυρίως λόγω της πτώσης των αγορών, το περιθώριο EBIT αυξήθηκε στο 4,2% από 2,8%, μια βελτίωση όπου αποδόθηκε στα μέτρα μείωσης του κόστους που έλαβε ο όμιλος αλλά και στη διαπραγμάτευση των τιμών με τις συνεργαζόμενες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η εταιρεία αναμένει περαιτέρω βελτίωση το 4ο τρίμηνο καθώς και την επόμενη χρονιά το 2025 εφόσον οι παγκόσμιες αγορές επιδείξουν ανάκαμψη.

Η Continental και άλλοι μεγάλοι προμηθευτές προσπάθησαν να προσαρμοστούν στις αλλαγές στην αυτοκινητοβιομηχανία, συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτροκίνησης και των οχημάτων που καθορίζονται από λογισμικό.

Continental Headquarters

Μείωσαν το κόστος, προσέλαβαν περισσότερους μηχανικούς λογισμικού, ενίσχυσαν τη δραστηριότητα συγχωνεύσεων και εξαγορών και εκχώρησαν ή απενεργοποίησαν μονάδες υπεύθυνες για την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Η αναπροσαρμογή στον κλάδο των προμηθευτών οδήγησε σε περικοπές θέσεων εργασίας. Μόνο το 2024, οι Ευρωπαίοι προμηθευτές ανακοίνωσαν ότι θα μειώσουν τον αριθμό των εργαζομένων τους κατά 50.000 τα επόμενα χρόνια.

Από αυτό το σύνολο, η Continental θα περιορίσει 7.150 θέσεις εργασίας παγκοσμίως, με περίπου 3.000 στην Ευρώπη, σε μια προσπάθεια να εξοικονομήσει 400 εκατ. ευρώ ετησίως μόνο από μισθοδοσίες.

Ο Olaf Schick, CFO της Continental ανακοίνωσε ότι περίπου 4.500 από αυτές τις περικοπές είχαν γίνει μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network