Η McLaren, ανακοίνωσε την ανάκληση για το μοντέλο 765LT στις ΗΠΑ, η οποία επηρεάζει 163 οχήματα σε όλη τη χώρα.
Η ανάκληση αφορά το πίσω παράθυρο της McLaren 765LT, το οποίο είναι κατασκευασμένο από ελαφρύ πολυκαρβονικό υλικό και ενδέχεται να αποκολληθεί από το πλαίσιο υποστήριξής του λόγω αστοχίας στη συγκόλληση.
Η McLaren εκτιμά ότι το πρόβλημα ενδέχεται να προκύψει όταν το παράθυρο αντιμετωπίσει δυνάμεις αεροδυναμικής φόρτισης μεγαλύτερες από τα όρια του σχεδιασμού, ιδιαίτερα όταν η 765LT οδηγείται με υψηλές ταχύτητες και με τα πλαϊνά παράθυρα ανοιχτά.
Επιπλέον, υπάρχει η πιθανότητα η διαδικασία συγκόλλησης κατά την παραγωγή να μην πληρούσε τα πρότυπα ποιότητας της McLaren. Η ανάκληση αφορά τις 765LT που κατασκευάστηκαν από τις 3 Αυγούστου 2020 έως τις 19 Μαΐου 2021 και δεν επηρεάζει τις 765LT Spider.
Οι τελευταίες, δεν διαθέτουν τα εν λόγω πολυκαρβονικά παράθυρα, ούτε τα μοντέλα 765LT Coupe που είναι εξοπλισμένα με την προαιρετική αεροτομή οροφής από ανθρακονήματα της MSO.
Οι ιδιοκτήτες των επηρεαζόμενων οχημάτων μπορεί να παρατηρήσουν έναν ήχο ταλάντωσης από το πολυκαρβονικό παράθυρο όταν η συγκόλληση αρχίζει να έχει πρόβλημα.
Η McLaren ενημερώθηκε σχετικά με το πρόβλημα μετά από αρκετές καταγγελίες πελατών που ζητούσαν να καλυφθούν από την εγγύηση, σχετικά με παράθυρα που αποκολλούνταν από το πλαίσιο υποστήριξής τους.
Η εταιρεία ανέφερε επίσης ότι έχει λάβει αναφορές για περιπτώσεις όπου το παράθυρο αποκολλήθηκε πλήρως. Αρχικά, η McLaren δεν μπορούσε να αναπαράγει το φαινόμενο αποκόλλησης, αλλά αργότερα ενημερώθηκε ότι σε ορισμένες πίστες αγώνων απαιτείται οι οδηγοί να αφήνουν τα παράθυρα ανοιχτά κατά την οδήγηση.
Πάντως, δεν έχουν καταγραφεί αναφορές για τραυματισμούς από τα παράθυρα που αποκολλήθηκαν σε υψηλές ταχύτητες.
Ο τρόπος αντιμετώπισης
Η McLaren ενημέρωσε τόσο τους αντιπροσώπους της όσο και τους ιδιοκτήτες των επηρεαζόμενων αυτοκινήτων για την ανάκληση. Οι αντιπρόσωποι της εταιρείας θα πρέπει να εγκαταστήσουν ειδικά συστήματα στερέωσης σε κάθε γωνία του πολυκαρβονικού παραθύρου για να το ασφαλίσουν στη θέση του.
Στο μεταξύ, η McLaren συμβουλεύει τους οδηγούς να μην υπερβαίνουν την ταχύτητα των 154 km/h με τα παράθυρα ανοιχτά και να αποφεύγουν την οδήγηση στην πίστα.
Για όσους θέλουν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα τους πριν από την ολοκλήρωση της επισκευής, η McLaren δήλωσε πως θα εφαρμόσει πρόσθετο συγκολλητικό υλικό στην περιφέρεια του πλαισίου υποστήριξης, ως προσωρινό μέτρο ενίσχυσης.