Αυτή τη φορά, η Brabus αφήνει στην άκρη τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα και καταπιάνεται με κάτι πιο οικείο. Όπως η Mercedes-AMG S63 E Performance, Η οποία δείχνει λες και την έχεις βουτήξει σε μία δεξαμενή με γκρι χρώμα. Η εμφάνιση μοιραία δίνει και την ονομασία της έκδοσης, η οποία είναι "1000 All Grey".
Κι αν το "All Grey" είναι σαφές που αναφέρεται, για το 1000 ίσως μπορείς να υποψιαστείς κάτι. Με δεδομένο πως πρωταρχικός στόχος της Brabus, είναι να εκτοξεύει την ισχύ των μοντέλων με τα οποία καταπιάνεται, είναι λογικό ο αριθμός αυτός να αφορά την απόδοση της S63. Και έτσι ακριβώς είναι.
Ο αρχικός V8 των 4.0 λίτρων έχει αντικατασταθεί με έναν πιο ισχυρό V8 4.5 λίτρων της Brabus και τα νούμερα είναι, όπως ήταν αναμενόμενο, ακόμα πιο εντυπωσιακά: 1.000 ίπποι, 1.620 Nm ροπής και 0-100 σε 3,1 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα των 290 km/h μπορεί να παραμένει αμετάβλητη, αλλά μάλλον είναι αρκετή.
Και κάπως έτσι, η Brabus έρχεται να αποδείξει πως τα τετραψήφια νούμερα σε ισχύ και ροπή, δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των ηλεκτρικών hypercars, αλλά μπορούν αν υπάρχει θέληση να επιτευχθούν και στον κόσμο των θερμικών μοντέλων.
Σε άλλα νέα, υπάρχει μια ελαφριά αισθητική ανανέωση που περιλαμβάνει ένα νέο κιτ αμαξώματος που λέγεται ότι βελτιώνει τη ροή του αέρα και την ψύξη, ζάντες 22 ιντσών Monobloc και απολήξεις τιτανίου στις σπορ εξατμίσεις. Επίσης, το αμάξωμα βρίσκεται περίπου 1,2 εκατοστά χαμηλότερα στο έδαφος χάρη στη νέα ανάρτηση. Και βέβαια, τα πάντα σε αυτή την S63 είναι χρώματος γκρι.
Και στο εσωτερικό. Ευτυχώς, υπάρχουν κάποια διακοσμητικά από ανθρακονήματα για να σπάσει η μονοτονία του χρώματος κατά μήκος της κεντρικής κονσόλας, του ταμπλό, των πάνελ των θυρών και του τιμονιού, μαζί με αλουμινένια πεντάλ και ειδικά λογότυπα.
Δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με την τιμολόγηση, αλλά δεδομένου ότι η κανονική AMG S63 ξεκινάει από περίπου 225.000 ευρώ πριν βάλει το χέρι της η Brabus, δεν θα ήταν έκπληξη μια τιμή στα επίπεδα των 300.000 ευρώ.