Στις 25 Σεπτεμβρίου, η BYD γιόρτασε ένα ιδιαίτερα σημαντικό επίτευγμα. Κι αυτό καθώς η παραγωγή της έφτασε τα 9.000.000 οχήματα. Μάλιστα δεν μπορεί παρά να θεωρηθεί συμβολικό, το γεγονός πως ο αριθμός αυτός, αφορούσε το νέο hypercar της κινεζικής εταιρείας, Yangwang U9.
Ναι, αυτό συνιστά μια σημαντική δήλωση από πλευράς BYD, της οποίας το αυτοκίνητο Νο. 8.000.000, ήταν ένα Dolphin, που πέρασε τη γραμμή παραγωγής του νέου εργοστασίου στην Ταυλάνδη, μόλις πριν από δύο μήνες.
Με τον τρέχοντα ρυθμό παραγωγής και πωλήσεων λοιπόν, μπορεί κανείς να υποθέσει με βεβαιότητα πως η παραγωγή της BYD θα συμπληρώσει τα 10 εκατομμύρια οχήματα μέσα στη χρονιά που διανύουμε.
Όσο για το Yangwang U9, οι παραδόσεις του ξεκίνησαν πρόσφατα. Το αυτοκίνητο που βλέπεις στις φωτογραφίες είναι χρώματος κόκκινου cabernet και η τιμή του είναι 215.000 ευρώ. Το κινεζικό hypercar, διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, ο καθένας με ισχύ 320 ίππων, φτάνοντας στο σύνολο τους 1.280 ίππους.
Η μέγιστη ροπή φτάνει τα 1.680 Nm, ενώ η επιτάχυνση 0-100 km/h έρχεται σε 2,36 δευτερόλεπτα και τα 400 μέτρα καλύπτονται σε 9,78 δευτερόλεπτα. Όσο για την τελική ταχύτητα, αυτή αγγίζει τα 309 km/h.
Βασισμένο στην πλατφόρμα e4 και το σύστημα ανάρτησης DiSus X, διαθέτει ένα έξυπνο, πλήρως ενεργό σύστημα ελέγχου του αμαξώματος, με ελατήρια αέρα και αμορτισέρ διπλής βαλβίδας.
Μπαταρία blade
Η τροφοδοσία παρέχεται από μια μπαταρία 80 kWh, η οποία, φυσικά, χρησιμοποιεί τη μπαταρία blade φωσφορικού σιδήρου λιθίου. Αυτό παρέχει στο U9 αυτονομία έως και 450 χιλιόμετρα (CLTC). Μπορεί να υποστηρίξει φόρτιση ισχύος έως και 500 kW, φτάνοντας από το 30% στο 80% σε δέκα λεπτά.
Η BYD ισχυρίζεται ότι το U9, είναι το πρώτο μοντέλο μαζικής παραγωγής στην Κίνα που χρησιμοποιεί δομικά μέρη του αμαξώματος από ανθρακονήματα και ότι χρησιμοποιεί τη μεγαλύτερη μονοκόκ καμπίνα από ανθρακονήματα στον κόσμο. Το υλικό που χρησιμοποιείται, υποτίθεται ότι είναι πέντε έως έξι φορές ισχυρότερο από τον χάλυβα.
Το Yangwang U9 παράγεται σε ένα νέο εργοστάσιο στο Shenshan. Στο πλαίσιο της παραγωγικής διαδικασίας, η BYD χρησιμοποιεί ένα καθαρό εργαστήριο 2.000 τ.μ. με αυστηρά ελεγχόμενη σταθερή θερμοκρασία και υγρασία για την παραγωγή της ανθρακονημάτινης καμπίνας.
Να σημειωθεί ότι η BYD, χρειάστηκε 13 χρόνια για να φτάσει το ένα εκατομμύριο οχήματα, από το 2008 που κυκλοφόρησε το πρώτο της όχημα νέας ενέργειας, το F3DM, μέχρι τον Μάιο του 2021. Από εκείνη τη στιγμή, χρειάστηκε λίγο περισσότερο από τρία χρόνια, για να κατασκευάσει άλλα 8 εκατομμύρια οχήματα.