
Ίσως έχεις παρατηρήσει ότι τα hypercars είναι κάτι σαν επιδημία το τελευταίο διάστημα. Ξεφυτρώνουν κατά δεκάδες και στην πλειοψηφία τους, έχουν να προτείνουν ένα εντυπωσιακό αμάξωμα, αρκετές εκατοντάδες ίππους και κόστος εκατομμυρίων. Θα μπορούσαν να αποτελέσουν και τηλεοπτική σειρά με τίτλο "φτιάξε το δικό σου Hypercar”.
Αυτό που έχουμε εδώ, είναι η Naran Automotive, η οποία όσο ξαφνικά εμφανίστηκε στο προσκήνιο το 2020, αλλά τόσο ξαφνικά απομακρύνθηκε από αυτό. Ωστόσο απ' ότι φαίνεται, είναι ακόμα ζωντανή και μάλιστα, ετοιμάζεται να παρουσιάσει ένα πρωτότυπο hypercar στο Salon Prive στα τέλη του μήνα.

Ενώ η εταιρεία έχει περάσει σε μεγάλο βαθμό κάτω από το ραντάρ, κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με το νέο αυτό μοντέλο, ανακοινώθηκαν τον Ιούνιο. Τότε, η εταιρεία δήλωσε ότι ο ιδρυτής Ameerh Naran, συνεργάστηκε με τον Jowyn Wong της WYN Design, για να δημιουργήσει την εμπνευσμένη από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό σχεδίαση του αυτοκινήτου. Αν και το όνομα του Wong μπορεί να μην σου λέει κάτι, έχει εργαστεί στο De Tomaso P72 και το Apollo Intensa Emozione, τα οποία ίσως και να σου λένε.
Το επιθετικό κουπέ διαθέτει αεραγωγούς στο καπό, ένα εμφανές μπροστινό splitter και χαρακτηριστικής σχεδίασης προβολείς. Μπορούμε επίσης να διακρίνουμε τις σπορ πλαϊνές ποδιές, μια πίσω πτέρυγα και "υβριδικές ζάντες από ανθρακονήματα" που υποστηρίζονται από ένα ανθρακοκεραμικό σύστημα πέδησης. Η εταιρεία δήλωσε επίσης ότι το μοντέλο διαθέτει σύνθετα πάνελ αμαξώματος.

Το εσωτερικό δεν αποκαλύπτεται
Η Naran δεν έχει δώσει ακόμη στη δημοσιότητα φωτογραφίες του εσωτερικού, αλλά θεωρείται βέβαιο πως εκεί θα υπάρχει αρκετό δέρμα υψηλής ποιότητας, καθώς και πινελιές από αλουμίνιο. Ωστόσο, η εικόνα της καμπίνας θα είναι σε μεγάλο βαθμό παραμετροποιήσιμη και η εταιρεία δήλωσε ότι τα πρώτα αιτήματα έχουν συμπεριλάβει τα πάντα, από την ενσωμάτωση μαρμάρου και γρανίτη, μέχρι φύλλα χρυσού. Μάλιστα.
Η ισχύς προέρχεται από έναν twin-turbo V8 5.0 λίτρων που θεωρητικά αποδίδει 1.063 ίππους και 1.035 Nm ροπής. Συνδέεται με ένα "ειδικά σχεδιασμένο κιβώτιο ταχυτήτων" και ένα σύστημα τετρακίνησης που θα μπορεί να απενεργοποιηθεί, ώστε η κίνηση να αφορά μόνο τους πίσω τροχούς.
Επιδόσεις από άλλο πλανήτη
Η Naran λέει ότι αυτή η ρύθμιση θα επιτρέψει στο μοντέλο της να επιταχύνει από 0-100 km/h σε 2,3 δευτερόλεπτα και από 0-322 km/h σε 16,5 δευτερόλεπτα. Ενδεικτικό του πόσο ψηλά έχουν τοποθετήσει τον πύχη, είναι η αποστροφή πως το μοντέλο τους, θα είναι "το ταχύτερο μη ηλεκτροκίνητο τετραθέσιο στον κόσμο".
Οι πρόσθετες λεπτομέρειες είναι περιορισμένες, αλλά η εταιρεία δήλωσε ότι το μοντέλο θα διαθέτει υδραυλικό τιμόνι, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ τεσσάρων κατευθύνσεων και ανάρτηση με διπλά ψαλίδια. Η Naran ανέφερε επίσης τη δυνατότητα τοποθέτησης ενός "αεροδυναμικού πακέτου εμπνευσμένου από τους αγώνες", το οποίο θα παράγει 1.377 κιλά κάθετης δύναμης.
Η παραγωγή περιορίζεται σε 39 μονάδες και η τιμή ξεκινά από τα 2 εκατομμύρια ευρώ. Η Naran έχει ξεκινήσει να δέχεται προκαταβολές ύψους 350.000 ευρώ από επίδοξους αγοραστές του αυτοκινήτου της. Λογικά, η ουρά στο ταμείο δεν θα είναι ιδιαίτερα μεγάλη.