Οριστικό: H Ford θα σταματήσει την παραγωγή του Focus

Η παραγωγή του Focus -από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της Ford- που διατίθεται με θερμικό κινητήρα, θα σταματήσει και αυτή είναι η οριστική απόφαση της φίρμας.

Ford Focus

Η Ford δεν θα παρατείνει την παραγωγή του Focus στο εργοστάσιό της στο Saarlouis της Γερμανίας πέραν της προγραμματισμένης "ημερομηνίας λήξης" του 2025, ακόμη και αν η Ευρωπαϊκή Ένωση αποφασίσει να αμβλύνει τα αυστηρά σχέδιά της σχετικά με τις εκπομπές ρύπων, ανακοίνωσε η η εταιρία.

Σαν αποτέλεσμα, οι δραστηριότητες στο Saarlouis θα περιοριστούν και μετά τη διακοπή της παραγωγής του Focus το Νοέμβριο του 2025, μόλις 1.000 από τους 4.500 εργαζόμενους του εργοστασίου θα παραμείνουν για να "παρέχουν υπηρεσίες για άλλες περιοχές που δραστηριοποιείται η Ford”, δήλωσαν στελέχη της.

Διαβάστε Επίσης

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, το εργοστάσιο θα παραμείνει ανοιχτό τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2032.

Η αύξηση του αριθμού των συντηρητικών βουλευτών στο νεοεκλεγέν Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο θα μπορούσε ενδεχομένως να επιφέρει χαλάρωση των στόχων της ΕΕ που προβλέπει το σχέδιο "Fit for 55" (σε ό,τι αφορά στο αυτοκίνητο), ώστε να επιτραπεί η πώληση μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσης πέραν του 2035.

Ford Focus


Οι όποιες αλλαγές στους κανόνες δεν θα πείσουν τη Ford να συνεχίσει να κατασκευάζει αυτοκίνητα στο Saarlouis, δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ο Kieran Cahill, αντιπρόεδρος παραγωγής της Ford στην Ευρώπη, σε εκδήλωση στις εγκαταστάσεις της εταιρίας στην Κολωνία. "Έχουμε κάνει τα σχέδιά μας και η παράταση της παραγωγής δεν προβλέπεται”, συμπλήρωσε ο Cahill αναφερόμενος στο Focus.

Η Ford έχει ήδη αναθεωρήσει το σχέδιό της για την πώληση αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, από το 2030 που προέβλεπε αρχικά στο 2035. Αντίστοιχα, άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες επίσης αναθεωρούν τους στόχους τους, καθώς οι πωλήσεις EV επιβραδύνονται.

Διαβάστε Επίσης

"Ο στόχος δεν είναι πια το 2030, επειδή παρατηρήσαμε ότι ο μετασχηματισμός της αγοράς για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαρκεί περισσότερο απ' ό,τι περιμέναμε", δήλωσε η Anna Strigel, διευθύντρια πωλήσεων του business unit "Model e", στην εκδήλωση της Κολωνίας για την παρουσίαση του νέου ηλεκτρικού Explorer.

Η εταιρία εξετάζει το ενδεχόμενο της κατασκευής ενός νέου global car στο εργοστάσιό της στη Βαλένθια, που αποασχολεί 4.800 άτομα και παραγεί το Kuga. Στη συγκεκεριμένη μονάδα, παράγονταν τα Mondeo, S-Max και Galaxy, που πλέον έχουν διακοπεί. Το πολύ επιτυχημένο Puma παράγεται στην Craiova της Ρουμανίας, σε εργοσάσιο το οποίο ανήκει πλέον σε κοινοπραξία μεταξύ της Ford και της τουρκικής Otosan.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network