Citroen: Ποια φίρμα θεωρούν οι Γάλλοι άμεσο ανταγωνιστή

Τα προσιτά αυτοκίνητα φέρνουν πωλήσεις και ο CEO της Citroen, Thierry Koskas, στη μάχη για την επίτευξη μεριδίου 5% στην Ευρώπη, δεν διστάζει να θεωρήσει ως άμεσο ανταγωνιστή μαι φίρμα χαμηλού κόστους.

Citroen e-C3

Η Citroen βρίσκεται σε καλό δρόμο για να επιτύχει μερίδιο αγοράς 5% στην Ευρώπη, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της μάρκας, Thierry Koskas, καθώς η γαλλική εταιρεία ετοιμάζεται να ανανεώσει την πλειοψηφία της γκάμας της μέσα στο επόμενο έτος.

Διαβάστε Επίσης

Το μερίδιο της Citroen στην ευρωπαϊκή αγορά, συμπεριλαμβανομένων των επιβατικών αυτοκινήτων και των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, υποχώρησε στο 3,3% το 4ο τρίμηνο του περασμένου έτους, αλλά αυξήθηκε στο 4% μέσα στο τρέχον έτος.

Citroen e-C3

"Η μάρκα αξίζει σίγουρα μερίδιο 5% στην Ευρώπη", δήλωσε ο Koskas, ο οποίος είναι επίσης επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Stellantis. Κατά τη διάρκεια της θητείας του, η Citroen έχει "βελτιώσει" την τοποθέτησή της στην αγορά, ώστε να εστιάζει στην προσφορά άνετων, πρακτικών και προσιτών αυτοκινήτων που είναι επίσης λίγο τολμηρά σε σχεδίαση, με μοντέλα όπως το ηλεκτρικό Ami και το 7θέσιο SUV C3 Aircross.

Η σύγκριση με την Dacia δεν είναι "ταμπού"

Το πιο σημαντικό όμως σε επίπεδο τοποθέτησης της μάρκας, είναι πως σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο ίδιος ο Koskas, η Citroen δεν αποφεύγει πλέον να θεωρηθεί άμεσος ανταγωνιστής της Dacia, η οποία έχει κατακτήσει ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς προσφέροντας αυτοκίνητα σε προσιτές τιμές, τα οποία εφοδιάζονται με δοκιμασμένη τεχνολογία από τα ράφια του ομίλου Renault.

"Είμαστε πολύ περήφανοι που αποτελούμε μια δημοφιλή μάρκα, πράγμα που σημαίνει ότι κατασκευάζουμε προσιτά, απλά αυτοκίνητα, επειδή υπάρχει πραγματικά ανάγκη γι' αυτό", δήλωσε ο Koskas. Οι συγκρίσεις με άλλες μάρκες χαμηλότερου κόστους ή value for money, ήταν παλαιότερα "ταμπού", ανέφερε, αλλά πλέον "δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να πούμε ότι το C3 θα ανταγωνίζεται την Dacia, για παράδειγμα".

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network