Είναι γεγονός, η Tesla άρχισε να πληρώνει διαφήμιση

Η επί χρόνια πολιτική της Tesla να απέχει από διαφημιστικές καμπάνιες έφτασε στο τέλος της, καθώς εδώ και λίγες μέρες, τα μοντέλα της διαφημίζονται στα social media.

Όλα έχουν ένα τέλος, και στην περίπτωση της Tesla, αυτό αφορά την απόφασή της να απέχει από την παραδοσιακή διαφήμιση. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Elon Musk, ήταν αντίθετος εδώ και καιρό στην ιδέα της διαφήμισης των μοντέλων της Tesla, στάση που έχει εξοικονομήσει στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και για μεγάλο μέρος της τελευταίας δεκαετίας, θεωρήθηκε από πολλούς ως ιδιοφυής απόφαση.

Ήταν λογικό, καθώς αφενός η Tesla υιοθετούσε μια αντισυμβατική επιλογή, αφετέρου τα προϊόντα της γνώριζαν τεράστια εμπορική επιτυχία.

Αντί να πληρώνει για διαφήμιση, η Tesla βασίστηκε στην επικοινωνιακή περσόνα του Musk, των υποστηρικτών του και των ιδιοκτητών της Tesla για την προώθηση των οχημάτων της στους κύκλους τους. Ωστόσο, υπάρχουν πλέον ξεκάθαρες ενδείξεις για αλλαγή αυτής της προσέγγισης.

Άνοιξε ξανά λογαριασμό στο Facebook

Η Tesla επέστρεψε στο Facebook νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, έχοντας προηγούμενα διαγράψει την επίσημη σελίδα της στην πλατφόρμα, στο αποκορύφωμα του σκανδάλου Cambridge Analytica το 2018. Επέστρεψε δυναμικά και άρχισε να "τρέχει” πληρωμένες διαφημίσεις στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης. Φαίνεται ότι ο Musk άρχισε να πιστεύει πως θα πρέπει να αρχίσει να επενδύει στη διαφήμιση αν θέλει να συνεχίσει να αυξάνει τις πωλήσεις των μοντέλων της Tesla.

Τα τελευταία χρόνια, οι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων ήταν σε θέση να βασίζονται στους αγοραστές που έσπευσαν πρώτοι να στηρίξουν τη νέα τεχνολογία. Τώρα, οι περισσότεροι από αυτούς έχουν ήδη στην κατοχή τους ένα EV και η Tesla και οι ανταγωνιστές της πρέπει να πείσουν τον υπόλοιπο πληθυσμό ότι η αγορά ενός νέου ηλεκτρικού οχήματος είναι μια σωστή κίνηση. Η διαφήμιση στο Facebook θα βοηθήσει στη διάδοση του μηνύματος που θέλει να περάσει η Tesla και θεωρητικά και στην αύξηση των πωλήσεων.

Διαφήμιση και στο Instagram

 

Το Facebook δεν είναι το μόνο μέσο κοινωνικής δικτύωσης που ανήκει στη Meta και στο οποίο η Tesla διαφημίζεται τώρα. Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Tesla ξεκίνησε μια καμπάνια και στο Instagram. Το σύντομο κλιπ προβάλλει την τιμή των 36.490 δολαρίων του Model Y μετά την κρατική επιδότηση, δείχνει το εσωτερικό του Gigafactory της εταιρείας στο Τέξας και το προωθεί ως το "#1 Most American Made Car". Η Tesla διαφημίζεται επίσης στο TikTok και στο YouTube.



Η στροφή της Tesla προς την παραδοσιακή διαφήμιση συμπίπτει με την μείωση της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα, κάτι που επηρεάζει αρνητικά τις πωλήσεις τόσο της ίδιας όσο και των ανταγωνιστών της. Το γεγονός αυτό έχει οδηγήσει την τιμή της μετοχής της Tesla σε πτώση από τα 240 δολάρια στις αρχές του έτους, σε περίπου 180 δολάρια, χαρακτηρίζοντάς την ως τη μετοχή με τις χειρότερες επιδόσεις στον S&P 500 για το 2024.