Ο απίστευτος στόχος της BYD για αυτονομία στα plug-in hybrid

Η BYD οραματίζεται την διαγραφή του όρου range anxiety από το λεξιλόγιο των οδηγών των μελλοντικών της plug-in υβριδικών μοντέλων.

BYD Seal U DM-i

Η πέμπτης γενιάς plug-in υβριδική πλατφόρμα της BYD μπορεί να επιτρέψει στα αυτοκίνητά της να επιτύχουν επίπεδα αυτονομίας που φαντάζουν εξωπραγματικά, τουλάχιστον αν πιστέψουμε της αναφορές που έρχονται από την Κίνα.

Το DM (dual-mode) plug-in υβριδικό σύστημα της BYD, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του το 2008 και έκτοτε εξελίσσεται συνεχώς, υποστηρίζεται πως θα μπορούσε να προσφέρει αυτονομία που θα προσεγγίζει τα 2.000 χιλιόμετρα.

Διαβάστε Επίσης

Πηγές που γνωρίζουν το θέμα δήλωσαν ότι οι νέες πλατφόρμες αποτελούν μέρος μιας "μάχης απελευθέρωσης" για τα επόμενα τρία χρόνια (ακούγεται αρκετά επαναστατικό, αλλά δεν μπορούμε να σε βοηθήσουμε στην ακριβή ερμηνεία) και η βασική διοίκηση της BYD θα "κινητοποιήσει όλες τις δυνάμεις της".

Οι δύο εκδοχές του συστήματος DM-i

BYD Seal U DM-i

Το σύστημα DM έχει δύο παραλλαγές: το DM-i που εστιάζει στην αποδοτικότητα και το DM-p που προσανατολίζεται στις επιδόσεις. Το πρώτο πιθανότατα είναι και εκείνο που θα υποστεί τη σημαντική αναβάθμιση ώστε να φτάσει στα επίπεδα που προαναφέραμε.

Η έκθεση αναφέρει ότι το νέο σύστημα θα μπορούσε να επιτρέψει κατανάλωση καυσίμου 2,9 lt/100 km. Αυτή η τιμή είναι πολύ χαμηλότερη από την εκτίμηση της BYD για το τρέχον Song Plus DM-i PHEV, το οποίο έχει εργοστασιακή κατανάλωση 5,1 lt/100 km.

Θα πρέπει βέβαια να διευκρινήσουμε, πως αυτά τα στοιχεία υπολογίστηκαν πιθανότατα χρησιμοποιώντας τον υπερβολικά αισιόδοξο κύκλο CLTC. Τα πρότυπα της EPA στις ΗΠΑ είναι πολύ πιο αυστηρά, αν και δεν ανταποκρίνονται ούτε αυτά στις πραγματικές συνθήκες.

Τα σημερινά δεδομένα

Το Song Plus DM-i, που βασίζεται σε ένα πάτωμα τέταρτης γενιάς, εφοδιάζεται με έναν κινητήρα βενζίνης 1.5 λίτρων που έχει απόδοση 110 ίππων. Συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 197 ίππων, ο οποίος τροφοδοτείται από μια μπαταρία είτε 8,3 kWh, είτε 18,3 kWh. Η συνδυασμένη αυτονομία εκτιμάται ότι μπορεί να φτάσει τα 1.150 χιλιόμετρα στο CTLC.

Η χωρητικότητα της μπαταρίας και του ρεζερβουάρ καυσίμου είναι ασαφή για το σύστημα πέμπτης γενιάς. Αλλά η αυτονομία των 2.000 χιλιομέτρων θα απαιτούσε πιθανώς μια σημαντικά μεγαλύτερη μπαταρία και/ή δεξαμενή καυσίμου.

Ορισμένα ανταγωνιστικά PHEV, όπως το SAIC-GM-Wuling Xingguang, έχουν συνδυασμένη αυτονομία μόλις 1.100 χιλιομέτρων. Το Geely Galaxy L6 έχει συνδυασμένη αυτονομία 1.370 χιλιομέτρων.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network