
Στο πλαίσιο των προσπαθειών της να μειώσει το κόστος και να υποστηρίξει τις επενδύσεις για την ηλεκτροκίνηση, η Stellantis, η 3η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο είχε ανακοινώσει ότι τερματίζει τις προηγούμενες συμβάσεις πωλήσεων και υπηρεσιών με τους Ευρωπαίους αντιπροσώπους για τα 14 brands που έχει υπό τη σκέπη της και προχωρά σε ένα νέο πλαίσιο διανομής που βασίζεται σε ένα νέο μοντέλο απευθείας πωλήσεων.
Το νέο μοντέλο αντιπροσώπευση και διανομής δίνει την δυνατότητα στα εργοστάσια να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο των συναλλαγών πώλησης και των τιμών, ενώ οι αντιπρόσωποι θα επικεντρώνονται κυρίως στις παραδόσεις και τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης, χωρίς να λειτουργούν πλέον ως ο βασικός διαμεσολαβητής με τον πελάτη.

Η Stellantis ανέφερε στο ενημερωτικό της δελτίο ότι ολοκληρώνει την υπογραφή των νέων συμβάσεων και ότι το αναθεωρημένο μοντέλο λιανικής πώλησης θα τεθεί πλήρως σε ισχύ από τις 4 Σεπτεμβρίου, ξεκινώντας από την Αυστρία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο και την Ολλανδία.
Η εταιρεία δήλωσε ότι υπέγραψε περισσότερες από 8.000 συμφωνίες πώλησης και περισσότερες από 25.000 συμφωνίες aftersales τις τελευταίες εβδομάδες σε 10 στρατηγικές χώρες της Ευρώπης. Το νέο πλαίσιο θα επεκταθεί σταδιακά σε όλη την Ευρώπη κατά τη διάρκεια του 2024, με συμβάσεις που θα υπογραφούν τους επόμενους μήνες.

Ο Uwe Hochgeschurtz, διευθύνων σύμβουλος της Stellantis για την περιοχή της διευρυμένης Ευρώπης, δήλωσε ότι: "ο διάλογος με τις ευρωπαϊκές ενώσεις εμπόρων και ολόκληρο το δίκτυο εμπόρων του ομίλου ήταν ρεαλιστικός, με γνώμονα την επιχείρηση, βασισμένος σε πλήρη διαφάνεια και σε ιδιαίτερα αμοιβαία εποικοδομητικές συζητήσεις και αλληλεπιδράσεις".