Η νέα γενιά του Mitsubishi L200 θα διατίθεται σε τρεις τύπους αμαξώματος: ένα διπλοκάμπινο, ένα βασικό με μονή καμπίνα και ένα τύπου club-cab.
Με μεγαλύτερο αμάξωμα, ανασχεδιασμένο πλαίσιο τύπου σκάλας και έναν εξελιγμένο κινητήρα turbo diesel στα 2,4 λίτρα, το L200 φέρει επίσης νέα στοιχεία τεχνολογίας όπως το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα Active Yaw Control (AYC) σε συνδυασμό με το σύστημα Super Select 4WD-II. Με την υιοθέτηση του Adaptive Cruise Control (ACC) αλλά και άλλων στοιχείων εξοπλισμού, η προσφερόμενη ασφάλεια και η άνεση έχουν βελτιωθεί σημαντικά.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το σασί τύπου σκάλας έχει μεγαλύτερη διατομή κατά 65% σε σχέση με το μοντέλο που κυκλοφορεί σήμερα και συνεπώς πολύ καλύτερη στρεπτική ακαμψία. Επιπρόσθετα, το αμάξωμα είναι ελαφρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο χάρη στη χρήση ενός νέου υλικού από χάλυβα υψηλής αντοχής 1180 Mpa.
Ο κινητήρας diesel θα προσφέρεται σε τρεις διαφορετικές προδιαγραφές απόδοσης: Η έκδοση υψηλής απόδοσης είναι εξοπλισμένη με νέο υπερτροφοδότη και νέο σύστημα τροφοδοσίας, παρέχοντας ισχύ άνω των 200 ίππων και μέγιστη ροπή 470 Nm.
Οι βασικές εκδόσεις αποδίδουν 147 ή 181 ίππους. Η πρώτη με ροπή 330 Nm και η δεύτερη με 430 Nm. Η μετάδοση της κίνησης εξυπηρετείται από ένα βελτιωμένο χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων χωρίς μηχανικού συνδέσμους ( shift-by-wire) είτε από το γνώριμο αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων του υφιστάμενου μοντέλου που διαθέτει και λειτουργία Sport.
Εξελιγμένη τετρακίνηση Super Select 4WD-II
Το Mitsubishi L200 έχει αποδείξει τις ικανότητές του σε εκτός δρόμου χρήση χάρη στο εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης που διαθέτει. Το σύστημα Super Select 4WD-II είναι εξοπλισμένο με ένα κεντρικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD) που ανιχνεύει την απώλεια πρόσφυσης και κατανέμει τη ροπή του κινητήρα σε αναλογία 40% στους εμπρός τροχούς και 60% στους πίσω τροχούς.
Τα μοντέλα που φέρουν αυτό το σύστημα έχουν και κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων με δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού.
Παρεμβάσεις έχουν γίνει και στην ανάρτηση. Οι μπροστινοί τροχοί έχουν διπλά ψαλίδια με τον άνω βραχίονα να έχει μετακινηθεί υψηλότερα αυξάνοντας κατά 20 χιλιοστά την διαδρομή της ανάρτησης.
Πίσω υπάρχουν τα ελλειπτικά φύλλα σούστας -ενδεδειγμένα για τέτοιου τύπου οχήματα- όμως με πιο ενισχυμένα αμορτισέρ από αυτά της σημερινής γενιάς. Η Mitsubishi έχει βελτιώσει και την ακτίνα στροφής του νέου L200 για να είναι πιο ευκίνητο.
Σχεδιαστικά το καινούργιο pick up είναι πλήρως αναμορφωμένο τόσο μπροστά όσο και πίσω. Το ύψος του χώρου φόρτωσης έχει μειωθεί κατά 45 χιλ. (στα 820 χιλ) σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, βελτιώνοντας έτσι την πρακτικότητα. Ανασχεδιασμένο είναι και το εσωτερικό όπου πλέον διαθέτει νέο λογισμικό στο σύστημα infontainment με λειτουργίες συνδεσιμότητας και νέα απεικόνιση.
Τέλος, ενισχυμένο και το πακέτο συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης. Μεταξύ άλλων υπάρχει σύστημα προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης και οπισθοπορείας, σύστημα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας κ.ά.