H πορεία προς την ηλεκτροκίνηση θεωρητικά δεν αποτελεί ιδανική συνθήκη για τις εταιρείες κατασκευής supercars. Βλέπεις, πρόκειται για κατασκευαστές που έχτισαν το μύθο τους κυρίως χάρη στους εξαιρετικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης. Τους οποίους πλέον ο χώρος του αυτοκινήτου αποτάσσεται, ή τουλάχιστον αυτό τον υποχρεώνουν να κάνει.
Ένα ερώτημα λοιπόν, είναι η υποδοχή που θα επιφύλασσε το φανατικό κοινό τους, στα πρώτα δείγματα γραφής της νέας εποχής. Η οποία, αν κρίνουμε από την περίπτωση της Lamborghini Revuelto, είναι ιδιαίτερα θερμή. Κι αυτό, γιατί όπως μας ενημέρωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Stephan Winkelmann, το νέο plug-in υβριδικό μοντέλο των 1.015 ίππων είναι sold out μέχρι το 2025.
Απ' ότι φαίνεται λοιπόν, το κοινό της Lamborghini βλέπει εξίσου θετικά την απόκτηση ενός εξηλεκτρισμένου μοντέλου, όσο έβλεπε και εκείνη ενός με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το νέο coupe με τον κινητήρα V12, πραγματοποιεί μία διερευνητική ματιά στον χώρο της ηλεκτροκίνησης, καθώς στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία μπορεί να διανύσει μόλις 10 χιλιόμετρα. Δεν είναι επίδοση για παλαμάκια, είναι όμως μια αρχή.
Κυκλοφορεί στα τέλη του 2023
Οι παραδόσεις της Revuelto αναμένεται να ξεκινήσουν στα τέλη του χρόνου, ενώ μέχρι το τέλος του 2025, η Lamborghini έχει σαν στόχο να πουλάει μόνο plug-in μοντέλα, μειώνοντας στο μισό τις εκπομπές CO2 σε σύγκριση με την τρέχουσα γκάμα της. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει θέσει η ιταλική εταιρεία, το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο θα παρουσιαστεί το 2028.
Δεν είναι όμως μόνο η Revuelto που έχει ξεπουλήσει από πλευράς Lamborghini. Ολόκληρη η γκάμα της για τα επόμενα δύο χρόνια έχει διατεθεί. Τα βιβλία παραγγελιών για τα μοντέλα Huracan και Urus είναι γεμάτα, σηματοδοτώντας το τέλος της παραγωγής οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το πρώτο εξάμηνο του 2023, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5% σε 5.341 αυτοκίνητα. Για το σύνολο του έτους, η Lamborghini στοχεύει σε αποδόσεις τουλάχιστον 25%, μετά από ένα ρεκόρ 36% που καταγράφηκε τους πρώτους τρεις μήνες του χρόνου.
Όσο για το τίμημα της μετάβασης στα ηλεκτρικά, αφού η Lamborghini διέθεσε 1,8 δισεκατομμύρια ευρώ για τη μετάβαση στα plug-in υβριδικά, πλέον μπορεί να αυξήσει τις επενδύσεις για την παρουσίαση του πρώτου της ηλεκτρικού μοντέλου. Αυτό σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, θα είναι ένα τετραθέσιο κατάλληλο για καθημερινή χρήση, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Winkelmann.