
Οποιοσδήποτε έχει βρεθεί σε θέση οδήγησης αυτοκινήτου, είναι βέβαιο πως έχει αντιμετωπίσει κάποια στιγμή δυσκολία στο παρκάρισμα. Ή γενικότερα στους ελιγμούς και το ενδεχόμενο να χρειαστεί να κάνει αναστροφή.
Ο βασικός λόγος γι' αυτό, θα πρέπει να αναζητηθεί στην ακτίνα στροφής ενός αυτοκινήτου, που συνήθως είναι 10-11 μέτρα. Το αποτέλεσμα είναι ο οδηγός να χρειαστεί να κάνει μανούβρες χρησιμοποιώντας εναλλάξ την όπισθεν, για όσες φορές χρειαστεί μέχρι τελικά να καταφέρει να παρκάρει ή να ξεμπλοκάρει.

Η γερμανική ZF παρουσίασε πρόσφατα μια λύση που ίσως αποτελεί την απάντηση στην παραπάνω δυσάρεστη ή τουλάχιστον κουραστική διαδικασία. Ονομάζεται Easy Turn και είναι ένα σύστημα που βρίσκεται τοποθετημένο στην μπροστινή ανάρτηση και μειώνει την ακτίνα στροφής στα 6,8 μέτρα σε ένα αυτοκίνητο χωρίς τετραδιεύθυνση και στα 5,7 μέτρα αν το αυτοκίνητο έχει τετραδιεύθυνση. Στην τελευταία περίπτωση, η γωνία του τροχού μπορεί να φτάσει έως και τις 80 μοίρες.
Υπάρχει μία ακόμη λεπτομέρεια αναφορικά με τη λειτουργία του Easy Turn. Λειτουργεί καλύτερα σε ένα πισωκίνητο, αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το σύστημα δεν μπορεί να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές του εάν υπάρχει κινητήρας ή άλλα μηχανικά μέρη που εμποδίζουν τους δύο μπροστινούς τροχούς να στρίψουν πολύ.

Η ZF δήλωσε ότι το σύστημά της θα χρειαστεί άλλα δυόμισι χρόνια για να κυκλοφορήσει στην αγορά. Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν συμβόλαια για το Easy Turn, αλλά η ZF ανέφερε ότι τα στελέχη των αυτοκινητοβιομηχανιών που το έχουν δει, εκφράστηκαν θετικά. Επίσης, ανέφερε ότι το Easy Turn ταιριάζει καλύτερα σε μικρά αυτοκίνητα και οχήματα διανομής.