Η Opel αποκάλυψε την ανανεωμένη εικόνα του του εμβληματικού της λογοτύπου που ονομάζεται "Blitz", γιατί προέρχεται από το αντιστοίχως εμβληματικό της μικρό φορτηγό τη δεκαετία του 1960. Όπως είδαμε και από την Porsche πριν από μερικές εβδομάδες, η ανανέωση των logo είναι για κάθε εταιρεία ένα δείγμα στροφής και αλλαγής προς μια νέα εποχή.
Προφανώς είμαστε σε αυτή τη φάση καθώς όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, αλλά η Opel ήταν μάλλον πιο έτοιμη από ποτέ, τουλάχιστον σε επίπεδο λογοτύπου, καθώς το "Blitz" είναι ένας κεραυνός.
"Το 'Blitz' μας είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Δεν συμβολίζει μόνο τη δέσμευσή μας για τον εκδημοκρατισμό της καινοτομίας και της κινητικότητας, αλλά μεταφέρει επίσης τη δέσμευσή μας να γίνουμε μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα στην Ευρώπη μέχρι το 2028. Φέτος, θα έχουμε ήδη 15 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στο χαρτοφυλάκιό μας και μπορούμε με υπερηφάνεια να πούμε ότι η Opel είναι ηλεκτρική", δήλωσε ο CEO της Opel, Florian Huettl.
Πως φτάσαμε στον κεραυνό;
Όταν ο Adam Opel έφτιαξε την εταιρεία του πριν από 161 χρόνια δεν ήταν ο κεραυνός το λογότυπο της. Χρειάστηκε να περάσουν 100 χρόνια για να φτάσουμε σε αυτόν. Τη δεκαετία του 50 το Opel Blitz, κατέληξε να γίνει ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της Opel ως ένα φορτηγό που ικανοποιούσε σχεδόν κάθε ανάγκη που υπήρχε εκείνη την εποχή.
Η μεγάλη μάσκα του Blitz φιλοξενούσε το όνομά του που ήταν οι δύο λέξεις τοποθετημένες με μια διάταξη, η οποία έδωσε την έμπνευση για τον κεραυνό. Έτσι το 1961 το νέο σήμα της Opel ονομάστηκε Blitz αλλά είχε πολύ διαφορετική και σύγχρονη τότε αισθητική.
Πρεμιέρα το 2024
Σήμερα ο κεραυνός εκσυγχρονίζεται και αποδεικνύεται απολύτως ταιριαστός στην εποχή που βρισκόμαστε. Θα τοποθετείται σε όλα τα μοντέλα της Opel από το 2024.
"Το 'Blitz' είναι το σύμβολο της φιλοσοφίας μας Bold and Pure. Το ακονισμένο, γεμάτο αυτοπεποίθηση νέο 'Blitz', τέμνει τον καθαρό δακτύλιο στήριξης, δίνοντας στο εμβληματικό μας σήμα μια προοδευτική, μοντέρνα εμφάνιση. Τοποθετείται περήφανα στο κέντρο της πυξίδας μας, η οποία αποτελεί τη βασική αρχή του γραφιστικού μας σχεδιασμού. Η πυξίδα αποτελεί τη ραχοκοκαλιά των στοιχείων του μπροστινού, του πίσω και του εσωτερικού σχεδιασμού μας", δήλωσε ο Mark Adams, αντιπρόεδρος σχεδιασμού.