Επιστροφή του Σκαραβαίου; Τι απάντησε ο επικεφαλής της Volkswagen

Aν και η διατήρηση εμβληματικών ονομάτων στο προσκήνιο δεν τον βρίσκει αντίθετο, o CEO της Volkswagen, Thomas Schafer εξήγησε τι σκέφτεται για την επιστροφή του Σκαραβαίου

Η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση είναι κάτι σαν ευκαιρία σε διάφορα επίπεδα για τις εταιρείες. Ένα από αυτά, είναι και εκείνο της επαναφοράς στο προσκήνιο κάποιων θρυλικών μοντέλων, που κατέχουν ξεχωριστή θέση στην ιστορία ορισμένων εταιρειών. Όπως είναι για παράδειγμα το Volkswagen Beetle (δηλαδή ο αγαπημένος Σκαραβαίος). Εύλογα θα μπορούσε να θεωρήσει κανείς πως η VW θα ήταν ανοιχτή στο ενδεχόμενο να επαναφέρει κάποια στιγμή στο μέλλον το "σκαθάρι” στη γκάμα της, πιθανότατα ως ηλεκτρικό μοντέλο.

Κι όμως, η ιδέα αυτή δεν φαίνεται να κερδίζει έδαφος αν κρίνουμε από την τοποθέτηση του διευθύνοντος συμβούλου της VW, Thomas Schafer, σε σχετική ερώτηση που του έγινε. Ο Schafer δήλωσε πως δεν θεωρεί καλή την ιδέα της επιστροφής του Beetle στο προσκήνιο. "Δεν το νομίζω, καθώς θεωρώ πως η εποχή κάποιων συγκεκριμένων μοντέλων έχει περάσει. Δεν θα είχε νόημα να τα επαναφέρουμε", ανέφερε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της VW.

"Είναι το ίδιο με το Scirocco: είχε την εποχή του, μετά υπήρξε ένα νέο μοντέλο που βασίστηκε σε μια επανερμηνεία της φιλοσοφίας του πρωτότυπου. Να το ξανακάνουμε αυτό; Δεν το νομίζω. Και προχωρώντας με την εξισορρόπηση όλων αυτών των τεχνολογιών και του κόστους που συνδέεται με αυτές, πρέπει να επενδύσουμε τα χρήματα στο καλύτερα δυνατά project", κατέληξε ο Schafer.

Κρίνοντας από την εμπορική πορεία του σύγχρονου Beetle όσο αυτό ήταν στην παραγωγή, είναι δύσκολο να διαφωνήσει κανείς με την άποψη του Schafer. H VW φέρεται να έχει κεφαλαιοποιήσει στο μέτρο του δυνατού το όνομα του Beetle με τη 2η γενιά. Η επαναφορά του για μία ακόμη φορά, ίσως φαντάζει περισσότερο με μία απόπειρα να "εκβιάσει" τις πωλήσεις απευθυνόμενη στο υποσυνείδητο του αγοραστικού κοινού. Άλλωστε κατά μία έννοια αυτό είναι κάτι που η Volkswagen επιχειρεί ήδη με το ID. Buzz, ένα μοντέλο μεγαλύτερων διαστάσεων, πολλαπλών χρήσεων και πιθανότατα μεγαλύτερου περιθώριου κέρδους για την γερμανική εταιρεία.