Η Porsche 911 Turbo S της Techart γεννήθηκε για την πίστα

Η Techart βελτιώνει μια Porsche 911 Turbo S και την μετονομάζει σε Flyweight που σημαίνει πως έχει υποστεί σκληρή δίαιτα και είναι γεννημένη για πίστα -αλλά έχει άδεια και για τον δρόμο

H Techart είναι μια εταιρεία στην Γερμανία που αναλαμβάνει να βελτιώνει αυτοκίνητα της Porsche, γιατί για λόγους που έχουν να κάνουν με την ανθρώπινη ψυχοσύνθεση και οι επιστήμονες εξακολουθούν να ερευνούν, κάποιοι αισθάνονται πως τα αυτοκίνητα της Porsche χρειάζονται βελτίωση. Τέλος πάντων η Techart ιδρύθηκε το 1987 και το νέο της βελτιωτικό πακέτο θα το παράγει, όπως είπε σε 19 αντίγραφα, τα οποία θα έρθουν να συνδεθούν με τα 87 που έχει φτιάξει ήδη σε αυτά τα 36 χρόνια. Άρα αν ενώσεις το 19 με το 87 προκύπτει το έτος ίδρυσης. Καλό; 

Με εξαίρεση αυτή τη παράμετρο που θέλησε να αναδείξει με περίσσεια γραφικότητα, η Techart στο Δελτίο Τύπου της, τα υπόλοιπα της βελτιωτικής πρότασής της για την Porsche 911 Turbo S μοιάζουν σοβαρά και είναι γεμάτα από ανθρακονήματα. 

Κατηγορία φτερού

Το αυτοκίνητο εντάσσεται στη σειρά GTStreet R η οποία έχει ξεκινήσει το 1987 που λέγαμε πιο πάνω και ονομάζεται Flyweight. Το όνομα, αλλά κυρίως η κατασκευή εμπνέεται από τους πυγμάχους των μικρών κατηγοριών που είναι ευκίνητοι, ταχύτατοι και πολύ δυνατοί ώστε να ξαπλώνουν κάτω ο ένας, τον άλλον και για το "ευκίνητοι και ταχύτατοι" την δουλειά την κάνουν τα ανθρακονήματα. 

Η Techart δεν τα έχει τσιγκουνευτεί καθόλου. Όπου και αν παρατηρήσεις το αυτοκίνητο υπάρχει ανθρακόνημα. Στο καπό και τους αεραγωγούς που περιλαμβάνει αυτό, στην μάσκα εμπρός που είναι ενιαία με τον διαχύτη και τα πλευρικά αεροδυναμικά βοηθήματα, στους αεραγωγούς πίσω από τις πόρτες και στα μαρσπιέ από κάτω τους και  φυσικά στην πίσω πτέρυγα που μοιάζει να την έχει σχεδιάσει αρχιτέκτονας κτιριακών εγκαταστάσεων. 

Και δεν το λέμε κοροϊδευτικά, γιατί η αεροτομή είναι εντυπωσιακή. Με δύο επίπεδα και το ψηλότερο από αυτά ρυθμιζόμενο σε τρεις κλίμακες αναλόγως την κάθετη δύναμη που θέλει ο καθένας. H Techart υποστηρίζει πως λειτουργεί αποτελεσματικά γιατί εξάλλου το αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο για την πίστα και μόνο, καθώς δεν έχει και πολύ νόημα να το χρησιμοποιείς στο δρόμο.  

Πανίσχυρη

Το Powerkit αναβάθμισης της Techart περιλαμβάνει νέες τουρμπίνες, άλλα φίλτρα και χειροποίητη εξάτμιση μεταξύ άλλων και  στέλνει την ιπποδύναμη να αγγίξει την εντυπωσιακή τιμή των 789 ίππων. Το 0-100 km/h έρχεται σε 2,5 δευτερόλεπτα όπως υποστηρίζει η εταιρεία και όλα αυτά συνιστούν εντυπωσιακή αύξηση σε σχέση με μια εργοστασιακή Porsche 911 Turbo S. 

Στο εσωτερικό τα καθίσματα είναι Recaro και μπορείς ήδη να φανταστείς από τι είναι φτιαγμένα. Ναι, ανθρακονήματα με πολλές εργατοώρες ανθρώπων της εταιρείας να τα μοντάρουν και να τα τελειοποιούν. Τόσο εντός της Flyweight, όσο και στην εμφάνισή της καθένας από τους 19 που θα την αγοράσουν θα μπορούν να βάλουν τις δικές τους πινελιές σε εξατομίκευση με χρώματα και σχέδια.

 


 

Techart Porsche 911 Flyweight
Techart Porsche 911 Turbo S Flyweight
Techart Porsche 911 Turbo S Flyweight
Techart Porsche 911 Turbo S Flyweight
Techart Porsche 911 Turbo S Flyweight
Techart Porsche 911 Turbo S Flyweight
Techart Porsche 911 Turbo S Flyweight
Techart Porsche 911 Turbo S Flyweight
Techart Porsche 911 Turbo S Flyweight
Techart Porsche 911 Turbo S Flyweight
Techart Porsche 911 Turbo S Flyweight
Techart Porsche 911 Turbo S Flyweight
Techart Porsche 911 Turbo S Flyweight
Techart Porsche 911 Turbo S Flyweight
Techart Porsche 911 Turbo S Flyweight
Techart Porsche 911 Turbo S Flyweight
Techart Porsche 911 Turbo S Flyweight
Techart Porsche 911 Turbo S Flyweight
Techart Porsche 911 Turbo S Flyweight
Techart Porsche 911 Turbo S Flyweight