Ας ξεκινήσουμε με τα βασικά, για σένα που γεννήθηκες τη δεκαετία του 2000 και αισθάνεσαι πως ζεις σε έναν κόσμο από boomers, οι οποίοι δεν έχουν ιδέα τι τους γίνεται. Από το 2004 έως το 2007 στο μουσικό κανάλι MTV προβαλλόταν μια εκπομπή με βελτιωμένα αυτοκίνητα. Παρουσιαστής ήταν ο ράπερ Xzibit, ο οποίος ήταν ταλαντούχος στην μουσική, αλλά και στο να εκπέμπει μια αυτοκινητική αφέλεια που συνοδευόταν από επιφωνήματα, εκφράσεις εντυπωσιασμού και χειρονομίες εκπληξης, κάθε φορά που έβλεπε ένα αυτοκίνητο να έχει πισίνα ή τηλεόραση 32 ιντσών και PlayStation2.
Το show ήταν μεγάλη και παγκόσμια επιτυχία με τα εξωπραγματικά αυτοκίνητα που παρουσίαζε και το MTV εκείνη την εποχή στρίμωξε 6 σεζόν μέσα σε τρία ημερολογιακά χρόνια από το 2004 έως το 2007.
Τώρα το "Pimp my Ride" επιστρέφει στο MTV Αγγλίας και το πρώτο επεισόδιο θα προβληθεί στο YouTube κανάλι του δικτύου στα μέσα Αυγούστου. Παρουσιάστρια θα είναι η βρετανίδα ράπερ Lady Leshurr που αν κρίνουμε από το trailer το προσπαθεί αρκετά. Σύμφωνα με τα δεδομένα που υπάρχουν όσο πλησιάζουμε στην πρώτη προβολή, που σημαίνει πως γυρίζονται επεισόδια και το project προχωρά, το show θα έχει πλέον έναν πιο οικολογικό χαρακτήρα. Στόχος είναι να προωθηθεί η τακτική χρήσης ανακυκλωμένων ή χρησιμοποιημένων και μετασκευασμένων εξαρτημάτων για τις βελτιώσεις. Παρόλα αυτά θα υπάρχουν τρελές και εντυπωσιακές κατασκευές που θα κάνουν διάφορους ιδιοκτήτες να μείνουν με το στόμα ανοιχτό.
Η φήμη του West Coast Customs
Στο νέο "Pimp my Ride" τις βελτιώσεις έχει αναλάβει το Wrench Studios στην Αγγλία. Θα περιλαμβάνει έξι επεισόδια 15 λεπτών και θα είναι αρχικά διαδικτυακό, εκτός πια αν πετύχει τόσο και περάσει στο τηλεοπτικό δίκτυο. Στο παλιό "Pimp my Ride" οι West Coast Customs, το συνεργείο δηλαδή που αναλάμβανε τα projects έφτιαξε τη φήμη του σε παγκόσμιο επίπεδο και συνδύασε το όνομά του με ολόκληρη την αυτοκινητική κουλτούρα της εποχής.
Πώς το Pimp my ride έχασε την φήμη του
Οι εργαζόμενοι είχαν γίνει διάσημοι και η επιχείρηση συνέχισε να μεγαλουργεί για πολλά χρόνια μετά την παύση προβολής της εκπομπής και μέχρι η έννοια της βελτίωσης να αρχίσει να φθίνει παγκοσμίως. Τώρα στόχος είναι να πάρει μια άλλη διάσταση, πιο εναρμονισμένη με το πνεύμα της εποχής και να προσφέρει σε διάφορους ιδιοκτήτες της δυνατότητα να "μοστράρουν" στο Instagram και στο Tik Tok ιδιαίτερες κατασκευές.
Αρκεί βεβαίως να αποφευχθούν τα παρατράγουδα του πρώτου "Pimp my Ride". Γιατί τότε είχαν διαρρεύσει μερικές περιπτώσεις που η παραγωγή είχε τοποθετήσει αξεσουάρ στα αυτοκίνητα που βελτίωνε μόνο και μόνο για να τα δείξει στην τηλεόραση και να εντυπωσιάσει και μετά τα παρέδιδε χωρίς αυτά. Γιατί όπως και να το κάνουμε δεν ήταν και πολύ λειτουργικό να κυκλοφορεί κάποιος με έναν κουλοχέρη του καζίνο στην πίσω πόρτα ενός βαν.