Η ιστορία των ράλι της Porsche 911 ξεκίνησε πριν από την πρώτη νίκη στο ράλι Παρίσι-Ντακάρ το 1984. Οι πρώτες εξορμήσεις στο Ράλι Σαφάρι της Ανατολικής Αφρικής τη δεκαετία του 1970 παραμένουν μια ισχυρή ανάμνηση. Ενώ η σχεδίαση του προαιρετικού πακέτου σχεδίασης Rallye για την 911 Dakar βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο νικητήριο αυτοκίνητο του 1984, η Porsche προσφέρει τρία αποκλειστικά σετ αυτοκόλλητα/ μεμβράνες για την Porsche 911 Dakar που αναπαριστούν την εμφάνιση των συμμετεχόντων του 1971, 1974 και 1978 στο Ράλι Σαφάρι της Ανατολικής Αφρικής.
1971: πέμπτη θέση για την πολωνική ομάδα 911
Εκείνη την χρονιά η διοργάνωση οδήγησε τους συμμετέχοντες σε περισσότερα από 5.000 χιλιόμετρα μέσα από σαβάνα, θαμνώνες της ερήμου και τα υψίπεδα της Κένυας και θεωρείται ένα από τα πιο δύσκολα ράλι. Η Porsche ανέλαβε την πρόκληση για πρώτη φορά με εργοστασιακή ομάδα το 1971. Εξωτερικά, τα τροποποιημένα μοντέλα 911 S ήταν αναγνωρίσιμα μόνο από τα απλά μαύρα αυτοκόλλητα στο καπό, τα μπροστινά φτερά και τις πόρτες.
Το σετ αυτοκόλλητων Rallye 1971 για την 911 Dakar επανεξετάζει αυτό το σχέδιο και προσθέτει τον αγωνιστικό αριθμό 19, ο οποίος ανήκε στην πιο επιτυχημένη 911 σε αυτό το ράλι - ένα αυτοκίνητο που κατέλαβε την πέμπτη θέση το 1971, με οδηγούς τους Πολωνούς οδηγούς Sobiestaw Zasada και Marian Bien. Το σετ διατίθεται προς 4.165 ευρώ.
1974: Ο Bjοrn Waldegαrd μπαίνει στη μάχη
Το Ράλι Σαφάρι Ανατολικής Αφρικής περιείχε απίστευτα μεγάλες διαδρομές -το 1974, ο αγώνας χωρίστηκε σε τρία τμήματα από 1.450 έως 2.019 χιλιόμετρα, τα οποία οι ομάδες έπρεπε να ολοκληρώσουν σε μόλις πέντε ημέρες. Από τα 99 αυτοκίνητα που συμμετείχαν, μόνο 16 κατάφεραν να φτάσουν στη γραμμή του τερματισμού. Ο Σουηδός πρωταθλητής ράλι Bjorn Waldegard, ο οποίος είχε ήδη κερδίσει δύο φορές το Ράλι Μόντε Κάρλο με Porsche, διατηρούσε την πρωτιά για μεγάλο χρονικό διάστημα μαζί με τον συνοδηγό Hans Thorszelius στην 911 Carrera 2.7 RS και ξεκίνησε το τρίτο τμήμα με 36 λεπτά διαφορά από τη δεύτερη θέση. Όμως, ένα κατεστραμμένο ψαλίδι του κόστισε 72 λεπτά, και στο τέλος ο Waldegard άντεξε και τερμάτισε δεύτερος.
Χαρακτηριστικό των αυτοκόλλητων του κύριου χορηγού ήταν οι μπλε ρίγες που διαγράφονταν στις γραμμές των "ώμων" του κατά τα άλλα λευκού αυτοκινήτου. H αναβίωση συνεχίζει αυτό το θέμα, αν και με πιο στενές λωρίδες και ενισχυμένο από το λογότυπο της Porsche στις κάτω άκρες των θυρών. Το σετ αυτοκόλλητων του Rallye 1974 διατίθεται στην τιμή των 4.165 ευρώ.
1978: Η θρυλική σχεδίαση
Ο Bjorn Waldegard ξαναχτυπά. Με ένα από τα δύο αυτοκίνητα 911 SC Group 4 που κατασκευάστηκαν ειδικά για το σκοπό αυτό, ο Σουηδός έκανε άλλη μια προσπάθεια στην Κένυα και γρήγορα έδειξε στον ανταγωνισμό ότι είχε βάλει στόχο τη νίκη. Στο τέλος, όμως, το Ράλι Σαφάρι Ανατολικής Αφρικής θα αποδεικνυόταν και πάλι ύπουλο: ψαλίδι, αμορτισέρ, άξονας μετάδοσης κίνησης -η Porsche του Waldegard υπέστη πάρα πολλές ζημιές. Ο ταχύς Σουηδός έπρεπε να αρκεστεί στην τέταρτη θέση, ενώ το νοτιοαφρικανικό δίδυμο Vic Preston Jr. και John Lyall κατέλαβε τη δεύτερη θέση.
Τα αυτοκόλλητα του χορηγού αποτελούνταν από επιφάνειες σε σχήμα κύματος, γνωστά σε όλο τον κόσμο χάρη στις δραστηριότητες της Martini Racing Team που ιδρύθηκε το 1958. Για άλλη μια φορά, οι σχεδιαστές της Porsche επανερμήνευσαν με σεβασμό τα ιστορικά αυτοκόλλητα εδώ. Ο αγωνιστικός αριθμός 14 στις πόρτες ήταν αυτός του δεύτερου Vic Preston Jr. Το σετ αυτοκόλλητων Rallye 1978 διατίθεται προς 5.950 ευρώ.