Η Porsche είναι μεγάλος μάστορας στο να αναμειγνύει τα παλιά και τα νέα αυτοκίνητά της για να χωρίζει τους πλουσιότερους πελάτες της εταιρείας από τα χρήματά τους, και η 935 -βασισμένη στην 911 GT2 RS- που παρουσιάστηκε το 2018 είναι αναμφισβήτητα αυτή ακριβώς η περίπτωση.
Από κάτω η ασυμβίβαστη 911 GT2 RS
Βασισμένη στην τελευταία 911 GT2 RS, αλλά εμπνευσμένη από το θρυλικό αγωνιστικό όχημα αντοχής Moby Dick 935 του 1978, η σύγχρονη 935 περιορίστηκε σε 77 κομμάτια, το καθένα από τα οποία ήταν εξοπλισμένο με ένα μόνο κάθισμα Recaro bucket, έναν πλήρη κλωβό ασφαλείας και έναν επίπεδο εξακύλινδρο twin-turbo των 700 ίππων που κινεί τους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου PDK επτά σχέσεων.
Κάθε αυτοκίνητο διέθετε ριζικά αναδιαμορφωμένα πάνελ αμαξώματος κατασκευασμένα από ανθρακονήματα που άλλαζαν εντελώς τη σιλουέτα, αλλά δεδομένου ότι πολλοί αγοραστές επέλεξαν ρετρό χρωματικούς συνδυασμούς που μιμούνταν τους πρωτότυπους, μόνο ένας μικρός αριθμός πήρε τις εκδόσεις με εκτεθειμένα ανθρακονήματα, όπως το αυτοκίνητο που βλέπεις εδώ, το οποίο προορίζεται για δημοπρασία.
Σε αντίθεση με την αρχική 935, η σύγχρονη έκδοση, η οποία ξεπερνούσε τα 750.000 ευρώ όταν ήταν καινούργια, δεν έχει έγκριση για συμμετοχή σε αγώνες, ούτε για κυκλοφορία στο δρόμο. Υπάρχει απλώς ως ένα cool παιχνίδι μόνο για πίστες για τους εκατομμυριούχους για να ξεσαλώνουν, αλλά φαίνεται ότι ο ιδιοκτήτης αυτού του αυτοκινήτου δεν ξεσάλωσε ποτέ: απλά το κοίταζε στο γκαράζ, στο κοντέρ έχει μόλις 49 χιλιόμετρα. Από τη μία αρνητικές ευχές πλημμυρίζουν το μυαλό σου, από την άλλη φαντάσου ότι είναι το κουτιού. Υπάρχουν ακόμα οι προστατευτικές μεμβράνες στο roll bar!
Προφανώς η μεγαλύτερη πιθανότητα είναι και ο επόμενος ιδιοκτήτης της να της φερθεί σαν μουσειακό έκθεμα και να μην λιώσει ποτέ τα σλικ Michelin, ούτε τα πατήσει τα θηριώδη φρένα της Βrembo με τους δίσκους των 380 mm ενώ ποτέ δεν θα δει στο ταμπλό -που ανήκει στην αγωνιστική 911 GT3 R- τι χρόνους έγραψε στην πίστα. Θα δει μόνο περίπου κατά 2 εκατομμύρια ευρώ μικρότερες τις καταθέσεις του.