Qualcomm Snapdragon Chassis: "Οκταπύρηνο" και με ρόδες

Η Qualcomm παρουσίασε concept αυτοκίνητο για να μας δείξει τις τεχνολογίες που διαθέτει για την αυτοκίνηση. Είναι εντυπωσιακές

Αν έχεις συνηθίσει να ψάχνεις οκταπύρηνους επεξεργαστές με πολλά GHz και αρκετά GB μνήμης, για το επόμενο κινητό σου, να ξέρεις πως υπάρχει σοβαρή πιθανότητα, αντίστοιχοι αριθμοί και αρκτικόλεξα της αγγλικής, να σε απασχολούν και στις μελλοντικές σου επιλογές για αυτοκίνητο. Στην πρόσφατη CES 2023 η Qualcomm, η εταιρεία που έχει αναπτύξει τον επεξεργαστή Snapdragon και τον εξελίσσει ώστε να αποτελεί must αν θέλεις να έχεις ένα γρήγορο και αποδοτικό Android τηλέφωνο, παρουσίασε το Snapdragon Chassis Concept για να δείξει στις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες πως θα χρησιμοποιούν τις τεχνολογίες της. 

Το αυτοκίνητο της Qualcomm δεν πρέπει να θεωρείται ένας προάγγελος της εταιρείας για ενασχόληση με την αυτοκινητοβιομηχανία. Δεν είναι κάτι τέτοιο και ο μοναδικός του σκοπός ήταν να αποτελεί παράδειγμα. Κατά συνέπεια η οθόνη 55 ιντσών, ακόμη και αν υπάρχουν βροντερές φωνές πλέον για την εξάλειψη των οθονών από το αυτοκίνητο, είναι αυτή που δεσπόζει. Εκτείνεται εμπρός από οδηγό και συνοδηγό και παρέχει πληροφορίες για την οδήγηση και το αυτοκίνητο στον πρώτο και δυνατότητες ψυχαγωγίας για τον δεύτερο. 

Μάλιστα συνεργάζεται με το πλήθος αισθητήρων και καμερών που υπάρχει στο αυτοκίνητο προκειμένου εμφάνιση και λειτουργία να είναι εξατομικευμένες αναλόγως ποιος βρίσκεται σε οποιαδήποτε θέση. Που σημαίνει πως όταν οδηγεί η γυναίκα σου το αυτοκίνητο και εσύ κάθεσαι στη θέση του συνοδηγού θα μπορείς εσύ να ασχολείσαι με το αγαπημένο σου video game και εκείνη να ακούει την αγαπημένη της μουσική, χωρίς να κάθεστε να αναζητάτε ρυθμίσεις. 

Οδήγηση με πυρήνα το cloud 

Η Qualcomm αναπτύσσει ως βασική αυτοκινητική τεχνολογία, το Ride Flex που είναι ένα ολόκληρο σύστημα αποθήκευσης δεδομένων και διαχείρισης τους στο σύννεφο, από όπου θα εφαρμόζονται στο αυτοκίνητο και θα κάνουν όλη την διαδικασία αυτοματοποιημένη και  εύκολη για τρίτα μέρη να αναπτύξουν εφαρμογές και πλατφόρμες λειτουργίας. Αυτό είναι κάτι που θα περάσει στην παραγωγή όπως τόνισαν από την Qualcomm σε αντίθεση φυσικά με το αυτοκίνητο, όπως ήδη είπαμε. Οι κάμερες που καταγράφουν εξωτερικά του αυτοκινήτου για παράδειγμα, θα αποθηκεύουν τα δεδομένα τους στο cloud και από εκεί σε περίπτωση ατυχήματος θα είναι πάντα διαθέσιμα για οποιαδήποτε περίπτωση χρειαστεί.