Η BMW έχουμε καταλάβει πως έχει μεταφέρει τις προωθητικές της ενέργειες στα όρια του προκλητικού και τα "νεφρά" στα αυτοκίνητά της, προέκυψαν ένα τέλειο marketing trick πάνω σε αυτό το κομμάτι. Κάτι που αποδεικνύεται από τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται η ίδια η εταιρεία την απογοήτευση του κοινού με αυτές. Έχουμε δει διάφορες παραλλαγές του πιο χαρακτηριστικού σχεδιαστικού στοιχείου της BMW τον τελευταίο καιρό, όμως τώρα θα δούμε την πιο εντυπωσιακή. Τον τοίχο στο περίπτερό της εταιρείας στο Tokyo Auto Salon του Ιανουαρίου, που θα είναι όλος δύο μεγάλες εμπρός γρίλιες της BMW.
Στην έκθεση που θα λάβει χώρα στην Ιαπωνία από τις 13 έως τις 15 Ιανουαρίου, το περίπτερο της BMW θα χαρακτηρίζεται από μια πρόσοψη σαν εκείνη που έχουν τα αυτοκίνητά της. Η BMW υπόσχεται πως αυτό δεν θα είναι το μοναδικό αξιοσημείωτο στο περίπτερο, όπου θα δώσει την ευκαιρία σε πελάτες της και φίλους της εταιρείας να καταθέσουν την άποψή τους, καθώς θα έχει και ορισμένα μοντέλα από τα πιο δημοφιλή.
Ωστόσο είναι σαφές πως όσο και αν η BMW προτιμά οι επισκέπτες να ασχοληθούν με την BMW M4 GT3 ή την BMW M3 M Performance, άλλο τόσο θα ήθελε να γεμίσει το instagram και τα άλλα δημοφιλή social media με εικόνες περαστικών να στέκονται εμπρός από τα δύο τεράστια "νεφρά" και να εκφράζουν τις διαμαρτυρίες τους ή την λατρεία τους. Έτσι και αλλιώς στο marketing είναι το ίδιο.