
"Η Mercedes-Benz εισέρχεται στην επόμενη φάση της στρατηγικής συνεργασίας της με την εταιρεία Avatar: The Way of Water και τα 20th Century Studios, η οποία στοχεύει στην ενσωμάτωση θεμάτων όπως η βιωσιμότητα, η κινητικότητα του μέλλοντος, η τεχνολογία και η καινοτομία σε μια συναισθηματική εμπειρία μάρκας", αναφέρει η Mercedes και έχουμε απορία να δούμε πού το πάει και τι σημαίνει αυτή η συνεργασία. Να θυμίσουμε ότι πριν από λίγες μέρες η Mercedes ανακοίνωσε και την επέκταση της συμφωνίας με το League of Legends και παρουσίασε αυτό το άκρως φουτουριστικό ψηφιακό όχημα.
Παγκόσμια κοινή καμπάνια Mercedes-Benz με Avatar
Σύμφωνα με την φίρμα πρόκειται για την έναρξη μιας παγκόσμιας καμπάνιας κοινής προώθησης της πολυαναμενόμενης ταινίας Avatar: The Way of Water από τα 20th Century Studios, η οποία θα προβληθεί στις αίθουσες στις 16 Δεκεμβρίου. Βασισμένη στην ιδέα της καμπάνιας "Η Γη είναι η Πανδώρα μας", το μήνυμα εστιάζει στην ευθύνη απέναντι στον πλανήτη μας -ενισχύοντας το κεντρικό εταιρικό μήνυμα της Mercedes-Benz "Κάθε πράξη μετράει. Συμμετέχετε στο ταξίδι μας προς ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον". Να λοιπόν η πρώτη απάντηση για το "γιατί" αυτής της φαινομενικά αταίριαστης συνεργασίας.
Πώς θα γίνει η καμπάνια
Όπως είδες και στο πρώτο βίντεο της συνεργασίας, κινηματογραφικό υλικό δείχνει τις ζωντανές περιβαλλοντικές εικόνες του Avatar και τις τοποθεσίες στη Γη για να προκαλέσει μια ονειρική αίσθηση απόκοσμου και μαζί βλέπουμε τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα της Mercedes-EQ, συμπεριλαμβανομένου του νέου SUV EQE.

Η καμπάνια θα παιχτεί σε όλες τις βασικές αγορές της Mercedes-Benz παγκοσμίως, με στοιχεία που καλύπτουν την τηλεόραση, τον κινηματογράφο, τα ψηφιακά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η καμπάνια συν-προώθησης ολοκληρώνει έναν κύκλο που έκανε το ντεμπούτο του με το πρωτότυπο όχημα VISION AVTR, το οποίο ήταν εμπνευσμένο από τον κόσμο του AVATAR.
Θυμάσαι τη VISION AVTR που είναι εμπνευσμένη από το AVATAR;
Η Mercedes-Benz VISION AVTR είναι το αποτέλεσμα μιας συνεργασίας μεταξύ της AVATAR και της Mercedes-Benz, της όγδοης πιο πολύτιμης μάρκας στον κόσμο (σύμφωνα με την κατάταξη Interbrand Ranking 2022). Η ονομασία του πρωτότυπου οχήματος σημαίνει ADVANCED VEHICLE TRANSFORMATION. Η βιομετρική σύνδεση στο αυτόνομο πρωτότυπο όχημα επιτρέπει μια εντελώς νέα αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπου, μηχανής και φύσης.
Βιώσιμα υλικά όπως το vegan δέρμα DINAMICA από ανακυκλωμένα υλικά, το ταχύτατα αναπτυσσόμενο υλικό Karuun που μπορεί να ευδοκιμήσει μόνο στη βιοποικιλότητα και η βιολογική, κομποστοποιήσιμη τεχνολογία μπαταριών δημιουργούν ένα κλειστό οικονομικό κύκλωμα. Τριάντα τρία βιονικά πτερύγια στο πίσω μέρος του οχήματος μπορούν να επικοινωνούν με τον έξω κόσμο - με τον οδηγό και μέσω αυτού - χρησιμοποιώντας φυσικά ρέουσες κινήσεις με διακριτικές χειρονομίες. Αντί για ένα συμβατικό τιμόνι, το VISION AVTR διαθέτει ένα πολυλειτουργικό στοιχείο ελέγχου στην κεντρική κονσόλα. Όταν οι επιβάτες τοποθετούν το χέρι τους στο χειριστήριο, το εσωτερικό ζωντανεύει και το όχημα τους αναγνωρίζει από τον καρδιακό τους ρυθμό. Όταν ο χρήστης απλά σηκώνει το χέρι του, το έξυπνο σύστημα προβάλλει μια επιλογή μενού στην παλάμη, επιτρέποντας στον χρήστη να επιλέξει διαισθητικά μεταξύ διαφορετικών λειτουργιών.
Τι δήλωσε ο επικεφαλής της Mercedes
"Το AVATAR είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα κινηματογραφικά franchise στον κόσμο με ένα μήνυμα που είναι επίσης κεντρικό για το ήθος της Mercedes και τους στόχους που έχουν τεθεί στο 'Ambition 2039' μας. Μοιραζόμαστε την πεποίθηση ότι χρειαζόμαστε μια προσέγγιση με περισσότερο σεβασμό προς τη φύση και ότι πρέπει να διαφυλάξουμε τους πόρους της. Αυτή η κοινή προώθηση με το Avatar αποτελεί μέρος του ταξιδιού μας ως εταιρεία και χαιρετίζουμε την αφήγηση της ιστορίας του AVATAR σχετικά με την ανάγκη εξισορρόπησης των περιβαλλοντικών, οικονομικών και κοινωνικών συμφερόντων. Αποτελεί πηγή έμπνευσης καθώς ακολουθούμε τη βιώσιμη επιχειρηματική μας στρατηγική", λέει ο Ola Källenius, Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-Benz Group AG.
"Είμαστε ενθουσιασμένοι με την παγκόσμια συνεργασία μας με τη Mercedes-Benz για τον εορτασμό του Avatar: Ο δρόμος του νερού", δήλωσε ο Jon Landau, παραγωγός της ταινίας. "Αυτή η καμπάνια επεκτείνει την αφήγηση της ιστορίας του VISION AVTR, το οποίο εμπνεύστηκε από το franchise Avatar και σχεδιάστηκε σε συνεργασία μεταξύ της ομάδας μας στη Lightstorm Entertainment και των οραματιστών σχεδιαστών της Mercedes-Benz".

Μίλησε και ο Cameron
Ο James Cameron, σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός της ταινίας Avatar: The Way of Water δήλωσε: "Μαζί με τη Mercedes-Benz, δημιουργήσαμε μια καμπάνια που βασίζεται στην αφήγηση του κόσμου της Πανδώρας και αναδεικνύει περαιτέρω τις κοινές μας αξίες της κοινότητας, του σεβασμού για τον κόσμο στον οποίο ζούμε και της βιωσιμότητας. Ανυπομονούμε να δούμε αυτή την καμπάνια να ζωντανεύει και να μοιραστούμε τη νέα μας ταινία με τους θαυμαστές μας σε όλο τον κόσμο".
Σχετικά με το Avatar: The Way of Water
Η ταινία Avatar: The Way of Water διαδραματίζεται περισσότερο από μια δεκαετία μετά τα γεγονότα της πρώτης ταινίας και αρχίζει να αφηγείται την ιστορία της οικογένειας Sully (Jake, Neytiri και τα παιδιά τους), τα προβλήματα που τους ακολουθούν, τις προσπάθειες που κάνουν για να κρατήσουν ο ένας τον άλλον ασφαλή, τις μάχες που δίνουν για να παραμείνουν ζωντανοί και τις τραγωδίες που υφίστανται.

Η ταινία είναι σε σκηνοθεσία του Τζέιμς Κάμερον και παραγωγή των Τζέιμς Κάμερον και Τζον Λάνταου. Στην ταινία πρωταγωνιστούν οι Sam Worthington, Zoe Saldana, Sigourney Weaver, Stephen Lang, Cliff Curtis, Joel David Moore, CCH Pounder, Edie Falco, Jemaine Clement, Giovanni Rabisi και Kate Winslet.