Πολύ πιθανό το σενάριο ενός ηλεκτρικού Volkswagen Golf

Η μετάθεση της κυκλοφορίας των ηλεκτρικών μοντέλων Trinity για το 2030, φέρνει πιο κοντά το ενδεχόμενο ύπαρξης ενός νέου ηλεκτρικού Golf μέχρι το 2026.

Η καθυστέρηση στο project του πρώτου πολυτελούς ηλεκτρικού σεντάν της Volkswagen με τα logo της Trinity, έως το 2030, ίσως ανοίγει το δρόμο στον εξηλεκτρισμό του Golf, εμβληματικού μοντέλου της γερμανικής εταιρείας. Το μικρομεσαίο μοντέλο της VW, είναι πολύ πιθανό να επιστρέψει στην επόμενη γενιά του ως αμιγώς ηλεκτρικό, κάτι που δεν είναι απίθανο να συμβεί και στην περίπτωση του Tiguan, καθώς η γκάμα ηλεκτρικών προτάσεων της VW θα πρέπει να εμπλουτιστεί.

Τι αναφέρει η Handelsblatt

Όπως αναφέρει η γερμανική οικονομική εφημερίδα Handelsblatt, επικαλούμενη πηγές της εταιρείας, το ηλεκτρικό Golf ή το Tiguan, θα χρησιμοποιούν μια ανανεωμένη εκδοχή του πατώματος MEB και θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της VW στο Βόλφσμπουργκ, όπου κατασκευάζονται και οι εκδόσεις των αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Το νέο EV θα μπορούσε να έρθει στην αγορά ακόμη και πριν από το 2026, ανέφερε η εφημερίδα. Αυτό θα εξασφάλιζε ότι το εργοστάσιο του Βόλφσμπουργκ θα μπορούσε να συνεχίσει να χρησιμοποιείται στο μέγιστο βαθμό, καθώς οι Ευρωπαίοι πελάτες μεταβαίνουν όλο και περισσότερο στα ηλεκτρικά μοντέλα, από τα συμβατικά με θερμικούς κινητήρες.

Στη νέα πλατφόρμα SSP;

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου VW, Oliver Blume, εξετάζει αν θα επιμείνει στο σχέδιο για την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου ύψους 2 δισεκατομμυρίων ευρώ κοντά στο εργοστάσιο του Βόλφσμπουργκ για την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων μεγάλης εμβέλειας και προηγμένες δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης, ή αν θα χρησιμοποιήσει τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις.

Τα EVs υπό την ονομασία Trinity, θα χρησιμοποιούν τη νέα πλατφόρμα SSP του ομίλου, η οποία σύμφωνα με τη VW θα επιτρέπει την προηγμένη αυτονομία. Η κατασκευή των εγκαταστάσεων επρόκειτο να ξεκινήσει το επόμενο έτος, με τα πρώτα μοντέλα Trinity να βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής από το 2026. Ο Blume σχεδιάζει όμως να μεταθέσει την κυκλοφορία τους στην αγορά προς το τέλος της δεκαετίας, επειδή το νέο λογισμικό δεν θα είναι έτοιμο εγκαίρως, σύμφωνα με δημοσιεύματα.

Αξίζει να σημειωθεί πως η VW διέθετε στην αγορά μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Golf μέχρι το 2020, όταν και σταμάτησε η παραγωγή της, προκειμένου να λανσαριστεί το ID.3.