Αυτός ο βελτιωτής θεωρεί ότι έκανε την BMW M4 πιο όμορφη

Ίσως να έχει δίκιο αλλά μήπως είναι κάπως "βαρύ" να λες ότι "διόρθωσα" τα λάθη της BMW; Τέλος πάντων αυτή η M4 μάλλον είναι πιο όμορφη

Με δεδομένο τον σάλο που προκλήθηκε όταν ανακοινώθηκε, αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι δεν είδαμε περισσότερες εταιρείες tuning να προσπαθούν να δημιουργήσουν έναν νέο μπροστινό προφυλακτήρα και μια νέα γρίλια για τις τρέχουσες BMW M3 και BMW M4.

ADRO, θέλω πιο μικρά "νεφρά"

Η ADRO (Aerodynamic Development Race Optimization) εκτιμά ότι είναι η πρώτη εταιρεία που φέρνει μια επιλογή στην αγορά. Βοηθητικά, παρέχει μια εικόνα δίπλα-δίπλα για να βοηθήσει στην καλύτερη σύγκριση. Ιδού.

Προφανώς τα νεφρά έχουν μειωθεί σε μέγεθος κατά 10%, με τη μάσκα να είναι τοποθετημένη χαμηλότερα αλλά το πραγματικό άνοιγμα να είναι ευρύτερο από πριν. Υπάρχει ένα πρόσθετο μπροστινό χείλος το οποίο μπορείς να αγοράσεις ξεχωριστά, ενώ η ADRO έχει επίσης καταλήξει σε πλαϊνές ποδιές, έναν πίσω διαχύτη και μια πίσω πτέρυγα σε περίπτωση που θέλεις να προχωρήσεις σε πλήρη τροποποίηση του BMW M που κατέχεις. 

"Είχαμε έναν συγκεκριμένο στόχο και αυτός ήταν να διορθώσουμε όλα τα 'λανθασμένα' βασικά στοιχεία αυτού του μπροστινού μέρους και να σχεδιάσουμε ένα μπροστινό μέρος που αξίζει στην M4", λέει ο επικεφαλής σχεδιασμού της ADRO Davis Lee, πρώην υπάλληλος της Mercedes και της Rivian.

"Οι M3 και M4 θεωρούνται ο βασιλιάς των σεντάν υψηλών επιδόσεων  και η BMW δεν έχασε ποτέ το στόχο της με τη σχεδίασή τους σε όλη την ιστορία των M3/M4. Από τη σκοπιά ενός σχεδιαστή, δημιούργησαν ένα θεμελιωδώς λάθος μέτωπο με την τελευταία γενιά των M3/M4 και αποφασίσαμε ότι ήταν η ευκαιρία μας να το διορθώσουμε".

Davis Lee την "λες" στην BMW ή κάνουμε λάθος;

Δεν μασάει καθόλου τα λόγια του, έτσι δεν είναι; Τέλος πάντων, τα κομμάτια της ADRO είναι κατασκευασμένα τόσο από ανθρακονήματα όσο και από κάτι που ονομάζεται θερμοπλαστική ολεφίνη (TPO). Όλοι οι στάνταρ αισθητήρες και οι κάμερες μπορούν να παραμείνουν, αν αποφασίσετε ότι σας αρέσει περισσότερο αυτή η εμφάνιση, και όλα τα εργοστασιακά σημεία τοποθέτησης εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται.

Προφανώς ο μπροστινός προφυλακτήρας θα ξεκινά από 3.500 δολάρια (το ίδιο περίπου σε ευρώ) μετά την παρουσίασή του στη SEMA 2022, ενώ το μπροστινό χείλος από ανθρακονήματα θα κοστίζει 800 δολάρια επιπλέον. Δεν υπάρχει ακόμα καμία πληροφορία για τις τιμές των υπόλοιπων κομματιών, αλλά -δεδομένου του σάλου που προκλήθηκε όταν ανακοινώθηκε- δεν υπάρχει αμφιβολία ότι εκδηλώνεται μεγάλο ενδιαφέρον. 

BMW M4 ADRO
BMW M4 ADRO
BMW M4 ADRO
BMW M4 ADRO
BMW M4 ADRO
BMW M4 ADRO
BMW M4 ADRO
BMW M4 ADRO
BMW M4 ADRO
BMW M4 ADRO
BMW M4 ADRO
BMW M4 ADRO
Tags