"Με τη νέα Mercedes-Benz GLC, συνεχίζουμε την επιτυχημένη πορεία μας προς το μέλλον: από την πρώτη της παρουσίαση, 2,6 εκατομμύρια πελάτες έχουν επιλέξει κάποιο από τα μοντέλα αυτού του δημοφιλούς SUV. Είναι το μοντέλο της Mercedes-Benz με τις περισσότερες πωλήσεις τα τελευταία δύο χρόνια και, συνεπώς, ένα από τα σημαντικότερα στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας", δήλωσε η Britta Seeger, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Mercedes-Benz Group AG και υπεύθυνη για Μάρκετινγκ & Πωλήσεις. Και τώρα η νέα GLC είναι διαθέσιμη και στην ελληνική αγορά.
Μόνο υβριδική η νέα GLC
Η GLC διατίθεται μόνο ως υβριδικό όχημα, είτε ως plug-in υβριδικό μοντέλο είτε ως ήπιο υβριδικό με τεχνολογία 48 volt και ενσωματωμένη μίζα-δυναμό. Το plug-in υβριδικό μοντέλο προσφέρει αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων (WLTP) που την καθιστά ιδανική για καθημερινή -κυρίως- ηλεκτρική οδήγηση.
Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει αποκλειστικά τετρακύλινδρους κινητήρες από την τρέχουσα οικογένεια κινητήρων "FAME" της Mercedes-Benz. Τέσσερις από αυτούς τους κινητήρες είναι ήπιες υβριδικές μονάδες που ενισχύονται έξυπνα στις χαμηλές στροφές από μια ενσωματωμένη μίζα-δυναμό δεύτερης γενιάς (ISG). Τρεις ακόμη εκδόσεις κινητήρων είναι πλήρως υβριδικές μονάδες με πρόσθετη ηλεκτρική ισχύ 100 kW.
Δύο προγράμματα οδήγησης επιτρέπουν στον οδηγό να χρησιμοποιήσει τις δυνατότητες του συστήματος κίνησης plug-in στοχευμένα:
BATTERY HOLD: Προτεραιότητα δίνεται στη διατήρηση της κατάστασης φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης, π.χ. όταν έχει προγραμματιστεί για αργότερα οδήγηση στο κέντρο της πόλης ή σε ζώνη χαμηλών εκπομπών. Το υβριδικό σύστημα κίνησης επιλέγει το κατάλληλο πρόγραμμα ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και την απόσταση.
ELECTRIC: Ηλεκτρική οδήγηση έως 140 km/h, ρυθμιζόμενη ανάκτηση ενέργειας, ενεργοποίηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης μετά το σημείο πίεσης του πεντάλ γκαζιού.
Η μπαταρία υψηλής τάσης έχει αναπτυχθεί από τη Mercedes-Benz και έχει συνολική χωρητικότητα 31,2 kWh. Ακόμη και αν έχει αδειάσει εντελώς, μπορεί να επαναφορτιστεί πλήρως σε περίπου 30 λεπτά με τον προαιρετικό φορτιστή συνεχούς ρεύματος 60 kW. Για τη φόρτιση με τριφασικό ρεύμα σε wallbox συνδεδεμένο με το οικιακό δίκτυο εναλλασσόμενου ρεύματος διατίθεται ένας τυποποιημένος φορτιστής 11 kW (ανάλογα με την αγορά).
Πιο μεγάλη, πιο χαμηλή και πιο αεροδυναμική
Με μήκος 4.716 mm, είναι 60 mm μακρύτερη και 4 mm χαμηλότερη από το προηγούμενο μοντέλο. Τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί κατά 6 mm μπροστά (τώρα: 1627 mm) και 23 mm πίσω (τώρα: 1640 mm). Το μεγαλύτερο μήκος του οχήματος λειτουργεί προς όφελος του μεταξονίου καθώς και των μπροστινών και πίσω προβόλων. Το πλάτος οχήματος του οχήματος έχει διατηρηθεί στα 1.890 mm.
Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών επωφελείται από τον μακρύτερο πίσω πρόβολο και αυξάνεται σημαντικά στα 620 λίτρα (+70 λίτρα σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο). Στον βασικό εξοπλισμό της GLC περιλαμβάνεται το πίσω καπό EASY-PACK, το οποίο ανοίγει και κλείνει άνετα με το πάτημα ενός κουμπιού: πατώντας το κουμπί στο κλειδί του οχήματος, τον διακόπτη στην πόρτα οδηγού ή τη λαβή απασφάλισης στο πίσω καπό. Και αεροδυναμικά είναι καλύτερη. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας της GLC είναι μόλις 0,29, βελτιωμένος κατά δύο δέκατα από το προηγούμενο μοντέλο (0,31).
Εκδόσεις - Τιμές
H βασική ήπια υβριδική GLC 200 4MATIC (όλες οι GLC είναι τετρακίνητες) με τον δίλιτρο κινητήρα των 204 ίππων ξεκινά από τα 66.500 ευρώ ενώ η GLC 300 4MATIC με τον δίλιτρο των 258 ίππων έχει τιμή εκκίνησης τα 75.500 ευρώ. Οι diesel εκδόσεις GLC 220d 4MATIC και GLC 300d 4MATIC ξεκινούν αντίστοιχα από τα 71.700 και 79.350 ευρώ.
Οι δύο plug-in υβριδικές είναι οι GLC 300 e 4MATIC και GLC 400 e 4MATIC (με 204 και 252 ίππους αντίστοιχα) και ξεκινούν από τα 78.850 ευρώ η 300 e και 87.750 ευρώ η 400 e.