Πριν από μερικούς μήνες, ήταν ο ίδιος ο Πρόεδρος της Bentley, Adrian Hallmark, εκείνος που εξέφραζε κάποιους προβληματισμούς για τις ασύλληπτες επιδόσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Δεν έλεγε πως διαφωνούσε ή πως δεν θα γίνει η Βentley μια φίρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το κάθε άλλο. Η Bentley έχει ορίζοντα μικρότερο της δεκαετίας πλέον, καθώς η στρατηγική Beyond 100, θέλει το 2030 τα μοντέλα της να είναι ηλεκτρικά. Και αφού αυτό είναι ειλημμένη απόφαση, φέτος στο Monterey μας δείχνει με την Bentley Mulliner Batur πως περίπου θα είναι ο σχεδιασμός των ηλεκτρικών της μοντέλων.
Η Batur έρχεται να διαδεχθεί την Bacalar, η οποία είναι ένα σπορ διθέσιο GT και να συνεχίσει και το μοτίβο ονοματοδοσίας, καθώς η Bacalar πήρε το όνομά της από μια στενή λίμνη στο Μεξικό και τώρα η Batur ονομάζεται έτσι, από μια λίμνη στο Μπαλί της Ινδονησίας. Όμως η Batur είναι η ισχυρότερη Bentley που κατασκευάστηκε ποτέ γιατί οι 740PS που προέρχονται από τον 6λιτρο W12 δημιουργούν ένα εντυπωσιακό σύνολο όσον αφορά τις επιδόσεις. Ένα σύνολο που μπορείς να το πεις και κύκνειο άσμα, δεδομένου ότι σηματοδοτεί το τέλος του συμβολικού αυτού κινητήρα για την εταιρεία.
Δια χειρός Mulliner
Επίσης διατηρεί την πολυτέλεια και την χλιδή που περιμένει κανείς από μια αυτοκινητοβιομηχανία, της οποίας ο Πρόεδρος γνωρίζει προσωπικά κάθε έναν από τους ιδιοκτήτες, καθώς το τμήμα Mulliner της Bentley ολοκληρωσε την εργασία σχεδιασμού του εσωτερικού και εξοπλισμού του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Για την ακρίβεια τα στελέχη του Mulliner δεν έκαναν ό,τι ήθελαν, συνεργάστηκαν με τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων και το επίπεδο της εξατομίκευσης, όπως καταλαβαίνει κανείς, είναι στα ουράνια.
Εξάλλου όλα είναι πολύ πιο απλά και εύκολα όταν δεν έχεις τον βραχνά της εμπορικότητας. Η Bentley δεν τον είχε και ποτέ και φυσικά δεν τον είχε και με την Batur, καθώς και οι 18 που θα κατασκευαστούν, αξίας 2 εκατομμυρίων ευρώ η κάθεμια, είναι πουλημένες με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται στα μέσα του 2023.