Rodin FZero: Μόνο για πίστα αλλά θέλει να είναι το ταχύτερο του πλανήτη

Όσο ζέστη και να κάνει το Rodin FZero ζητάει την προσοχή μας και με ισχύ 1.176 ίππους θέλει να είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο στις πίστες του πλανήτη Γη

Rodin FZero
Rodin FZero
Rodin FZero
Rodin FZero
Rodin FZero
Rodin FZero
Rodin FZero

Αυτή την εποχή στη Νέα Ζηλανδία δεν κάνει πολύ ζέστη και το παραγωγικό δυναμικό της χώρας δεν κάθεται. Και όχι μόνο δεν κάθεται αλλά κάποιοι εξ αυτών μόλις μας έδειξαν φωτό του hypercar Rodin FZero που φιλοδοξεί να γίνει το ταχύτερο αυτοκίνητο του πλανήτη. Τα μέχρι τώρα στοιχεία δείχνουν με το δάκτυλο τον ανταγωνιστή του Rodin FZero και λέγεται: Red Bull RB17. Αν δεν το θυμάσαι πάτα εδώ να το δεις. 

"Χωρίς περιορισμούς" το Rodin FZero

Ο Νεοζηλανδός κατασκευαστής επιστρέφει με το δεύτερο μόλις αυτοκίνητό του. Μπορεί να θυμάσαι το πρώτο του -ένα ανακατασκευασμένο και αναθεωρημένο μονοθέσιο Lotus T125- αλλά το FZero έχει σχεδιαστεί "χωρίς περιορισμούς από τους νόμους του δρόμου ή τους κανονισμούς των αγώνων" και οι κατασκευαστές του ισχυρίζονται ότι "ο μοναδικός στόχος του Rodin FZero είναι να είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο στην πίστα, χωρίς εξαίρεση"

Rodin FZero

Μεγάλες προσδοκίες, αλλά τα χαρακτηριστικά του είναι εκεί για να τις υποστηρίξουν. Το σασί του FZero θα είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα και το όλο μαζί θα ζυγίζει μόλις 698 κιλά με όλα τα υγρά, παρά το γεγονός ότι έχει μήκος 5,5 μέτρα και πλάτος 2,2 μέτρα. Δηλαδή είναι 100 κιλά ελαφρύτερο από τα μονοθέσια της F1 της φετινής σεζόν.

Είναι και υβριδικό (σιγά που δεν θα ήταν)

Θα χρησιμοποιεί έναν ειδικά κατασκευασμένο V10 4,0 λίτρων twin-turbo που κατασκευάστηκε από την Rodin και την Neil Brown Engineering για να αποδίδει 986 ίππους, με κόκκινο στις 10.000 στροφές ανά λεπτό. Ζυγίζει μόλις 132 κιλά και έχει σχεδιαστεί για να είναι ο ελαφρύτερος και πιο συμπαγής V10 που έχει υπάρξει ποτέ, ενώ συνδέεται με έναν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες για να δημιουργήσει ένα υβριδικό σύνολο 1.160 ίππων. Αα, όπως η RB17. 

Rodin FZero

Όπως μπορείτε να δείτε από τα renders, το FZero θα είναι άγριο, με κλειστό κόκπιτ και η Rodin υπολογίζει ότι οι αεροτομές και το αεροδυναμικό δάπεδο θα συνδυάζονται για να δημιουργήσουν περίπου 4.000 κιλά downforce. Η τελική ταχύτητα θα είναι κάπου στα 350 km/h. 

Rodin FZero

Το 8άρι κιβώτιο ταχυτήτων είναι επίσης ειδικά σχεδιασμένο, ελαφρύ (μόλις κάτω από 66 κιλά) και κατασκευάζεται σε συνεργασία με την Ricardo UK. Τα φρένα είναι από ανθρακονήματα με δαγκάνες τιτανίου και υπάρχει regen για την επαναφορά της ηλεκτρικής ενέργειας στη μικρή μπαταρία. Και ναι διαθέτει ABS και έλεγχος πρόσφυσης.

Rodin FZero

Οι τροχοί είναι ειδικά κατασκευασμένοι από σφυρήλατο μαγνήσιο της OZ Racing και φορούν ελαστικά Avon και ο ιδρυτής της Rodin Cars David Dicker λέει: "Οι μόνοι πραγματικοί περιορισμοί που αντιμετωπίζουμε είναι οι νόμοι της φυσικής και έχουμε φτάσει ακόμα και αυτούς στο απόλυτο όριο. Ανυπομονούμε να φέρουμε την πιο έντονη οδηγική εμπειρία που μπορεί να φανταστεί κανείς σε πίστες σε όλο τον κόσμο".

Πιο φθηνό και πιο σπάνιο

Α, και δεν είναι μόνο στην πίστα όπου το FZero θέλει να ξεπεράσει την προσπάθεια της Red Bull για ένα υβριδικό hypercar. Το FZero θα κοστίζει λίγο πάνω από 2 εκατομμύρια ευρώ - ποσό που δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητο, αλλά πολύ φθηνότερο από το RB17. Θα είναι επίσης και πιο σπάνιο. Μόνο 27 FZero θα κατασκευαστούν σε σύγκριση με 50 RB17. Η Rodin υπολογίζει ότι τα πρώτα αυτοκίνητα θα βγουν από τη γραμμή συναρμολόγησης "το καλοκαίρι του επόμενου έτους".

Best of Network