Στο Renault Austral θα συναντήσουμε για πρώτη φορά την 3η γενιά του συστήματος τετραδιεύθυνσης της Renault: το 4CONTROL Advanced. Ένα σύστημα που κάνει κάτι περισσότερο από το να στρίβει και τους πίσω τροχούς κάποιες μοίρες.
Μεγαλύτερη σταθερότητα χάρη στο 4CONTROL Advanced
Όταν ταξιδεύεις με υψηλές ταχύτητες ή παίρνεις στροφές με ταχύτητα μεγαλύτερη από 50 km/h, οι πίσω τροχοί στρέφονται έως και 1° προς την ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς τροχούς. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στην προσθήκη ενός ενεργοποιητή διεύθυνσης τοποθετημένου στον πίσω άξονα, ο οποίος ελέγχει τις πλήροφορίες που προέρχονται από το υδραυλικό τιμόνι, τον κινητήρα και το ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας (ESP). Αυτό σημαίνει καλύτερη οδική συμπεριφορά, πιο άνετη οδήγηση ενώ σε κακό οδόστρωμα, η κίνηση των πίσω τροχών επωφελείται από το βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης με αποτέλεσμα η επαφή των τροχών με το οδόστρωμα είναι καλύτερη.
Ευελιξία σαν αυτοκίνητο πόλης
Η εφαρμογή του συστήματος στο C-SUV Austral δείχνει ότι o κύκλος στροφής του από το πεζοδρόμιο στο πεζοδρόμιο είναι μόλις 10,1 m, που είναι καλύτερος από ορισμένα αυτοκίνητα πόλης. Ο ενεργοποιητής διεύθυνσης του Austral που βρίσκεται στον πίσω άξονα μπορεί να στρέψει τους πίσω τροχούς έως και 5° προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς τροχούς (σε σύγκριση με 3,5° στην προηγούμενη γενιά τετρακίνησης) - ένα σπουδαίο τεχνικό κατόρθωμα.
Τι λέει ο υπεύθυνος Filippo Mantovani
"Η Renault εισάγει την τεχνολογία τετραδιεύθυνσης στη νέα πλατφόρμα CMF-CD. Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο του συστήματος διεύθυνσης των πίσω τροχών, είναι πλέον δυνατή η τροποποίηση της πίσω ανάρτησης ώστε να προσφέρει την καλύτερη απόδοση σε όλες τις συνθήκες: ευελιξία στην πόλη, ευκινησία στους επαρχιακούς και ορεινούς δρόμους, σταθερότητα και ασφάλεια στον αυτοκινητόδρομο".