Στέλεχος της Lamborghini στο δυναμικό της Apple

Ο Luigi Taraborrelli, έχει εμπειρία 20 ετών στο τμήμα πλαισίων και δυναμικών χαρακτηριστικών μοντέλων της Lamborghini, και θα ηγηθεί στον σχεδιασμό του μελλοντικού οχήματος της Apple.

Η πρόθεση της Apple να κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι γνωστή εδώ και καιρό. Συγκεκριμένα, η κατασκευάστρια των iPhone εργάζεται πάνω στο project εισόδου της στον χώρο του αυτοκινήτου από το 2014. Και η αλήθεια είναι πως το timing φαντάζει ιδανικό για την αμερικανική εταιρεία με έδρα στην Καλιφόρνια. Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να εισέλθουν στον αυτοκινητικό στίβο εταιρείες που δεν αποτελούν παραδοσιακές δυνάμεις του χώρου. Όπως η Apple. Μόνο που το εγχείρημα μέχρι στιγμής, αποδεικνύεται δυσκολότερο απ' ότι θα περίμενε κανείς.

Σχεδόν μία δεκαετία μετά την ανακοίνωση του σχεδίου της για την κατασκευή ηλεκτρικού οχήματος, η Apple βρίσκεται ακόμη στη φάση στελέχωσης του σχετικού τμήματος. Στα χρόνια που προηγήθηκαν, ήλθε και απήλθε κόσμος και κοσμάκης, στοιχείο που δείχνει ότι ακόμη, η Apple δεν έχει καταφέρει να βρει τα κατάλληλα πρόσωπα για την πραγματοποίηση του φιλόδοξου εγχειρήματος. Κανείς ωστόσο, δεν μπορεί να μην της αναγνωρίσει πως το προσπαθεί σκληρά. Κάτι που αποδεικνύεται και από την πρόσφατη ανακοίνωση της ένταξης στο δυναμικό της ενός από τα κορυφαία στελέχη εξέλιξης αυτοκινήτων της Lamborghini, του Luigi Taraborrelli.

Με εμπειρία 20 χρόνων

Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστά, ο Taraborrelli, ο οποίος κατείχε τη θέση του επικεφαλής στο τμήμα πλαισίων και δυναμικών χαρακτηριστικών των οχημάτων της Lamborghini, θα είναι από τα πρόσωπα που θα ηγηθούν στον σχεδιασμό του μελλοντικού οχήματος της Apple. Θα έλεγε κανείς πως πρόκειται για μία κίνηση με έντονο συμβολισμό, που δείχνει ταυτόχρονα ότι η αμερικανική εταιρεία ανεβάζει στροφές ώστε να μην χαθεί κι άλλος πολυτιμος χρόνος.

Η 20ετής θητεία του Taraborrelli στη Lamborghini, τον καθιστά ιδιαίτερα έμπειρο ώστε να αποτελέσει ένα από τα πιο υψηλόβαθμα στελέχη στη ομάδα EV της Apple. Ο ίδιος εργάστηκε πάνω σε εμβληματικά μοντέλα της ιταλικής εταιρείας, όπως οι Huracan και Aventador, αλλά και εσχάτως το SUV Urus. Η πρόσληψή του, έρχεται να προστεθεί σε εκείνη ενός πρώην στελέχους της Ford με προϋπηρεσία 31 ετών, νωρίτερα μέσα στη χρονιά. Πέρυσι, η Apple είχε προχωρήσει σε μία ακόμη σημαντική μεταγραφή, αυτή του Ulrich Kranz, πρώην επικεφαλής του τμήματος ηλεκτρικών αυτοκινήτων της BMW.

Παρέλαση στελεχών

Το project της Apple στελεχώνεται με δεκάδες πρώην μηχανικούς από εταιρείες όπως η Tesla, η Rivian, η Volvo, η Mercedes, ενώ περιλαμβάνει και άτομα που εργάστηκαν στον τομέα του σχεδιασμού στις Tesla, McLaren, Porsche και Aston Martin. Ο νεότερος προγραμματισμός, περιλαμβάνει την παρουσίαση ενός αυτοκινήτου γύρω στο 2025, με σχεδίαση που επιτρέπει στους επιβάτες να κάθονται αντικριστά ο ένας στον άλλον, σε ένα εσωτερικό που παραπέμπει σε λιμουζίνα.

Το πλάνο αυτό, έρχεται ως συνέχεια της πρόθεσης της Apple, να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο χωρίς τιμόνι και πεντάλ, βασιζόμενη αντ' αυτού σε μια πλήρως αυτόνομη τεχνολογία, αν και πολλά μέλη της ομάδας και παρατηρητές του κλάδου, αμφιβάλλουν ότι κάτι τέτοιο είναι εφικτό με το τρέχον χρονοδιάγραμμα. Κάτι που σε ελεύθερη μετάφραση, σημαίνει πως ίσως μία ακόμη αναβολή βρίσκεται προ των πυλών.