Η Goodyear φτιάχνει ελαστικά για τη Σελήνη

Χωρίς αέρα θα είναι τα ελαστικά που θα χρησιμοποιούν τα rover του προγράμματος Artemis και η Goodyear συνεργάζεται με τις Lockheed και General Motors για αυτά

Αν δεν το έχεις κάνει ήδη, ξεκίνα λίγο γυμναστική, γιατί φαίνεται πως στο προσεχές μέλλον θα σου χρειαστεί η καλή φυσική κατάσταση, αν θέλεις να κάνεις διακοπές στο φεγγάρι ας πούμε. Όλο και περισσότερες εταιρείες ασχολούνται με το πρόγραμμα εποικισμού της Σελήνης και αν όλα αυτά τα προγράμματα προχωρήσουν τότε το κυκλοφοριακό στη Σελήνη θα είναι σαν της Κηφισίας. Η Hyundai και η Kia είναι αυτές που ανακοίνωσαν πρόσφατα την κοινή τους πορεία στο διάστημα, ενώ η NASA έχει ήδη εξετάσει με την Canoo και τα μικρά κουτιά με ρόδες που φτιάχνει αυτή. Την ίδια στιγμή συνεχίζει τις δοκιμές για το πως θα κινούνται τα σεληνιακά rover που θα ενταχθούν στο σύστημα Artemis και το πράγμα σοβαρεύει πολύ, όταν μιλάμε για τη συνεργασία της Lockheed Martin με την General Motors και την Goodyear

Ελαστικά Goodyear στα σεληνιακά rover

Η τελευταία ανακοίνωσε πολύ πρόσφατα, πως εργάζεται ήδη πάνω στα ελαστικά χωρίς αέρα τα οποία θα εξοπλίσουν τα οχήματα που θα προκύψουν από την συνεργασία της Lockheed με την General Motors. Η Lockheed είναι μια από τις πιο σημαντικές εταιρείες στην Αμερική σε επίπεδο τεχνολογίας και πρωτοπορίας. Έχει ιδιαίτερες σχέσεις με τις αμερικανικές κυβερνήσεις παραδοσιακά, καθώς έχει κατασκευάσει μερικά από τα "all star" αεροσκάφη των Η.Π.Α., όπως το Stealth και το F-22 Raptor και τα μελλοντικά project της είναι αντιστοίχως εντυπωσιακά, σε επίπεδο τεχνολογίας. 


Η Goodyear δεν είναι πρωτάρα στο Διάστημα

H General Motors… Εμ, είναι η General Motors και δεν χωράνε και πολλές συστάσεις, οπότε η συνεργασία των δύο μας δίνει ένα σπουδαίο φαβορί για το ποιο τελικά όχημα θα είναι σίγουρα μέσα σε εκείνα που θα επιλεγούν για το πρόγραμμα Artemis. Η συνεισφορά της Goodyear στο συγκεκριμένο σκέλος, ενισχύει αυτήν την εντύπωση, καθώς η Goodyear δεν είναι πρωτάρα στο διάστημα, έχοντας συμμετοχή στην αποστολή Apollo 11 το 1969. 

Τώρα η Goodyear παρουσίασε ένα render για το ελαστικό πάνω στο οποίο δουλεύει ήδη και όπως φαίνεται θα είναι ένα συνδυασμός τεχνολογιών που υπάρχουν εδώ και δεκαετίες. Δηλαδή τα ελαστικά χωρίς αέρα με ενισχυμένους βραχίονες ώστε να είναι ανθεκτικοί και τα ελαστικά από πλέγμα, τα οποία εξασφαλίζουν την ιδανικότερη πρόσφυση σε συνδυασμό με την αντοχή σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες και  σε βάθος χρόνου. 

Η ιδιαιτερότητα της αποστολής Artemis, όπως μας ενημερώνει η Goodyear έχει να κάνει με τις μεγάλες αποστάσεις που θα κληθούν να καλύψουν τα σεληνιακά οχήματα. Στις μέχρι τώρα αποστολές το μέγιστο ήταν τα 4 χιλιόμετρα μακρύτερα από την άτρακτο, όμως τώρα οι ερευνητές της Σελήνης, στην προσπάθειά τους να εξερευνήσουν το υπόλοιπο 95% από το 5% που έχουμε ερευνήσει ως είδος στο φεγγάρι, θα χρειαστεί να μετακινηθούν αρκετά χιλιόμετρα πάνω στα εδάφη της Σελήνης. Αυτά σε θερμοκρασίες που κυμαίνονται από -120C° μέχρι και 120 πάνω από το μηδέν και ανάμεσα σε κρατήρες και πετρώματα που δεν έχουν συναντήσει στην Γη.