Αυτό είναι το VW Phaeton 2ης γενιάς που δεν είδαμε ποτέ

Το VW Phaeton έσβησε για την εταιρεία όταν συμπλήρωσε 14 χρόνια παρουσίας και 20 χρόνια μετά την κυκλοφορία του η VW μας δείχνει τι είχε σκεφτεί για την αντικατάστασή του

VW Phaeton D2

Σε μια ενδιαφέρουσα πρωτοτυπία, η VW γιορτάζει τα 20 χρόνια του VW Phaeton, το οποίο σταμάτησε την κυκλοφορία του πριν συμπληρώσει τα 15 χρόνια παρουσίας σε αυτόν τον κόσμο. Το υπερμεγέθες sedan που "ξεκλείδωσε την πολυτελή κατηγορία" για την εταιρεία και ήταν ανταγωνιστικό στα luxury sedan της εποχής όπως η Mercedes S Class ή το συγγενές Audi A8, είχε μια πορεία που δεν ήταν αναμενόμενη εμπορικά. Τώρα η VW διαπίστωσε προφανώς πόσο ενδιαφέρον έχουν τα μυστικά πρωτότυπα και έτσι μας δείχνει τις προθέσεις που είχε όσον αφορά τον αντικαταστάτη του Phaeton, το Phaeton D2

VW Phaeton D2

Το Phaeton D2, κατασκευάστηκε κανονικά και το πρωτότυπο που δημιουργήθηκε ήταν πλήρως λειτουργικό, ώστε να μπορέσει να το αξιολογήσει το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας. Η ικανοποίηση ήταν διάχυτη σε όλα τα μέλη αυτού και στα υπόλοιπα στελέχη της εταιρείας, όμως πλέον ήταν εμφανής η ανάγκη για στροφή προς την ηλεκτροκίνηση και αυτό έφερε το τέλος στην πορεία του μοντέλου. 

VW Phaeton D2

Ο Jozef Kaban, επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού της Volkswagen, κοιτάζει σήμερα γεμάτος σεβασμό το Volkswagen Phaeton D2, το οποίο δεν μπήκε ποτέ στη παραγωγή: "Το αυτοκίνητο εξακολουθεί να έχει μια πολύ ελκυστική εμφάνιση και όμορφες αναλογίες. Εντυπωσιάζει με την απτή υψηλή ποιότητα και αξία του"

VW Phaeton D2
Μαζί με τους συναδέλφους του Marco Pavone, Επικεφαλής Εξωτερικού Σχεδιασμού, και Tomasz Bachorski, Επικεφαλής Εσωτερικού Σχεδιασμού, ο Kaban είναι σήμερα υπεύθυνος για το σχεδιασμό των μελλοντικών μοντέλων της Volkswagen. Χαρακτηριστικά όπως η ποιότητα και η αξία, τα οποία χαρακτήριζαν το Phaeton από την αρχή και υπογράμμιζαν τις premium φιλοδοξίες του, εξακολουθούν να παίζουν σημαντικό ρόλο στη Volkswagen και σήμερα.

Του συγκεκριμένου λειτουργικού μοντέλου Phaeton D2, προηγήθηκε μια εσωτερική διαδικασία επιλογής μεταξύ τεσσάρων διαφορετικών ιδεών. Το σχέδιο που παρήγαγαν οι Pavone και Bachorski πήρε το χρίσμα, εντυπωσιάζοντας με τα σπορ και επίπεδα περιγράμματά του και το υψηλής ποιότητας εσωτερικό του. Στη συνέχεια κατασκευάστηκε το σχεδόν σειριακό πρωτότυπο, το οποίο βασιζόταν στην πλατφόρμα MLB. 

VW Phaeton D2

Η Volkswagen εξακολουθεί και θεωρεί το Phaeton ένα σημαντικό μοντέλο της σε επίπεδα πολυτέλειας και χλιδής και μπορεί να μην έχει απολύτως άδικο. Είναι σημαντικό όμως το ότι κατάλαβε πως αυτή η κατηγορία ίσως να μην ταιριάζει και τόσο στο προφίλ της εταιρείας, κάτι που είναι σχεδόν αυταπόδεικτο από το γεγονός ότι δεν υπήρξε τελικά αντικαταστάτης. 
 

Best of Network