BMW i3: Τέλος η παραγωγή του πρώτου ηλεκτρικού BMW

9 χρόνια και 250.000 αυτοκίνητα μετά, το τελευταίο BMW i3 βγήκε από την γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της Λειψίας

Τέλος στην παραγωγή του ηλεκτρικού BMW i3

Το αμιγώς ηλεκτρικό BMW i3 είναι ένα αυτοκίνητο που έδειχνε το μέλλον της ηλεκτροκίνησης. Μπορεί να μην είχε μεγάλη αυτονομία αλλά μύησε πολλούς ιδιοκτήτες στην ηλεκτροκίνηση και τους βοήθησε να πάρουν μια γεύση για το πώς θα είναι να κατέχεις και να κυκλοφορείς ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Πριν από λίγες μέρες έπεσαν οι τίτλοι τέλους και το τελευταίο BMW i3 βγήκε από την γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της Λειψίας. 

BMW i3: 9 χρόνια και 250.000 αυτοκίνητα μετά

Πριν από λίγες ημέρες, παράχθηκε στη Λειψία το 250.000ο αμιγώς ηλεκτρικό BMW i3. Έχει πωληθεί σε περισσότερες από 74 χώρες σε όλο τον κόσμο. Σε πολλές αγορές, πέτυχε σημαντικά υψηλότερο μερίδιο αγοράς στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων από ό,τι η μάρκα BMW στον τομέα των συμβατικών αυτοκινήτων. Τα πρώτα χρόνια, πάνω από το 80% όλων των αγοραστών του BMW i3 ήταν νέοι πελάτες της BMW. To BMW i3 κατασκευαζόταν αποκλειστικά στη Λειψία για ολόκληρη την παγκόσμια αγορά. 

Τέλος στην παραγωγή του ηλεκτρικού BMW i3

 "Το BMW i3 έχει μεγάλη συμβολική δύναμη"

Τάδε έφη Oliver Zipse, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG. Ο ίδιος περιγράφει την ανάπτυξη του BMW i3 ως ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα του "τρόπου BMW". Αυτός χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα από το θάρρος να "πρωτοπορεί κανείς σε θέματα, να κάνει κάτι διαφορετικό και να μην ακολουθεί απλώς το mainstream". Αυτή η νοοτροπία συνεχίζει να υφίσταται, σύμφωνα με τον Zipse, διότι "ακόμη και το BMW iX, το οποίο είναι αρκετά εκπληκτικό ως προς τις δυνατότητές του, έχει τις ρίζες του σε αυτή την εταιρική κουλτούρα".

Τέλος στην παραγωγή του ηλεκτρικού BMW i3

Το BMW i3 ήταν από την πρώτη μέρα ένα οραματικό τεχνολογικό πρότυπο, και όχι μόνο λόγω της ηλεκτρικής του κίνησης. Με την αρχιτεκτονική Life-Drive, έθεσε επίσης νέα πρότυπα κατασκευής. Στη Λειψία έχουν καθιερωθεί καινοτόμες διαδικασίες, μοναδικές στην αυτοκινητοβιομηχανία, για τη χύτευση μεγάλου μεγέθους τμημάτων αμαξώματος από το ιδιαίτερα ελαφρύ υλικό υψηλής τεχνολογίας CFRP. Σήμερα, η BMW διαθέτει μοναδική τεχνογνωσία στη βιομηχανική χρήση ανθρακονήματος στην κατασκευή αμαξωμάτων και αλουμινίου στη σχεδίαση εξαρτημάτων πλαισίου.

Τέλος στην παραγωγή του ηλεκτρικού BMW i3

"Το BMW i3 είναι ένας πραγματικός πρωτοπόρος και η επιτομή του πρωτοποριακού πνεύματος", λέει ο Milan Nedeljković, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου Παραγωγής της BMW AG. "Χάρη στο BMW i3, το εργοστάσιο της Λειψίας έγινε η γενέτειρα της ψηφιακής κινητικότητας στην BMW". Το εργοστάσιο της Λειψίας θα παραμείνει "ηλεκτρικό" και στο μέλλον, λέει ο Nedeljković. "Θα γίνει ο κόμβος για την ηλεκτρική κινητικότητα και θα προμηθεύει το δίκτυο παραγωγής μας παγκοσμίως με εξαρτήματα"

Τέλος στην παραγωγή του ηλεκτρικού BMW i3

Αντίο λοιπόν σε έναν πρωτοπόρο που αν και αντιμετωπίστηκε με σκεπτικισμό αρχικά, έδωσε αρκετά στοιχεία στην νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης, τόσο για την BMW όσο και γενικά.

Best of Network