Από την αγορά στην οποία απευθύνεται κάθε μοντέλο, εξαρτάται η παθητική ασφάλεια των νέων αυτοκινήτων, όπως προκύπτει από δοκιμή που διεξήγαγε ο παγκόσμιος φορέας αξιολόγησης, Global NCAP. Πρόκειται για τον αντίστοιχο Euro NCAP αλλά στην Βόρεια Αμερική, που λειτουργεί με αντίστοιχα πρωτόκολλα αξιολόγησης και παρόμοιες μεθόδους ελέγχων για τα crash test, στις οποίες εξετάζονται τόσο η παθητική όσο και η ενεργητική ασφάλεια των νέων αυτοκινήτων.
Σε πρόσφατη δοκιμή ο Global NCAP τοποθέτησε σε crash test, δύο διαφορετικά μοντέλα της Hyundai. Το Hyundai Accent το οποίο πωλείται στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών και κατασκευάζεται στο Μεξικό και το Hyundai Grand i10 το οποίο πωλείται στο Μεξικό και κατασκευάζεται στην Ινδία.
Tα αυτοκίνητα είναι της ίδιας κατηγορίας, ως τριών όγκων και μην μπερδεύεσαι με το i10 γιατί το Grand i10 είναι πολύ διαφορετικό και πιο μεγάλο από το i10 που γνωρίζουμε εμείς. Το αποτέλεσμα αυτής της δοκιμής πρόσκρουσης ήταν το αυτοκίνητο που προορίζεται για την αγώνα των ΗΠΑ να είναι αρκετά πιο ασφαλές από εκείνο που θα πωλείται στο Μεξικό. Σύμφωνα με τα στελέχη του Global NCAP αυτό οφείλεται κυρίως στις διαφορετικές προδιαγραφές των αυτοκινήτων, οι οποίες οριζόνται από τις νομοθεσίες κάθε χώρας.
Το Grand i10 για παράδειγμα έχει μόνο δύο αερόσακους, τη στιγμή που το Accent που κινείται στους δρόμους της βόρειας Αμερικής έχει έξι. O David Ward, Εκτελεστικός Πρόεδρος του Global NCAP είπε χαρακτηριστικά: "Το επίπεδο προστασίας στον χώρο των επιβατών είναι ειλικρινά πολύ χαμηλό, με μεγάλο ρίσκο σοβαρού τραυματισμού".
Από την άλλη πλευρά το τρακαρισμένο Hyundai Accent, δείχνει σε πολύ καλύτερη κατάσταση καθώς ούτε το παρ μπριζ δεν έσπασε, ενώ η εμπρός κολώνα και η πόρτα φαίνονται σχεδόν άθικτες. Όπως εξηγούν οι άνθρωποι του οργανισμού πολύ σπουδαίο ρόλο στις διαφορές που προκύπτουν παίζει και η ενημέρωση που έχουν οι καταναλωτές των δύο χωρών. "Θεωρούμε πως αν στο Μεξικό υπάρχει μεγαλύτερη και πιο ισχυρή ενημέρωση στους υποψήφιους αγοραστές, η χαοτική διαφορά θα μικρύνει αισθητά", εξήγησε Γενικός Γραμματέας του GlobalNCAP, Alejandro Furas.