Ποιος θέλει έναν restomod Σκαραβαίο; Πολλοί, σίγουρα. Πόσοι μπορούν να πληρώσουν το restomod VW Beetle με το όνομα Milivie 1; Ελάχιστοι και συγκεκριμένα μόλις 22 -και αυτοί θα πρέπει να κινηθούν γρήγορα και να δώσουν τουλάχιστον 570.000 ευρώ. Ναι, τόσο κοστίζει περίπου ο restomod Σκαραβαίος που βλέπεις αλλά σύμφωνα με αυτά που ανακοινώνει η "εταιρεία αναγέννησης" μάλλον τα αξίζει.

Πώς θα φτιάχνουν τον restomod Σκαραβαίο
Το πρώτο που χρειάζεται σύμφωνα με την εταιρεία είναι ένα αυτοκίνητο-δότης VW Βeetle 1303, το οποίο έχει επιλεχθεί προσεκτικά από την εταιρεία και δέχεται τέτοια βαθμό τροποποίησης που δεν μένει σχεδόν τίποτα από το αρχικό αυτοκίνητο -μόνο το πλαίσιο και αυτό με τεράστιες αλλαγές. Το πλαίσιο ανακατασκευάζεται με πλήρως ανεξάρτητα διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω. Τα ειδικά ελατήρια V3 Competition 2A, που αναπτύχθηκαν αποκλειστικά για αυτό το αυτοκίνητο, συνδυάζονται με αμορτισέρ που προσφέρουν ξεχωριστή ρύθμιση συμπίεσης και επαναφοράς. Το σασί ρυθμίζεται ανάλογα με το προφίλ του ιδιοκτήτη. Ακόμα και οι γωνίες κάμπερ και κάστερ ρυθμίζονται έτσι ώστε να ταιριάζουν με τις προτιμήσεις του οδηγού.
Σχεδίαση του Milivie 1
Η διαδικασία ξεκινά με τον "καθαρισμό" των γραμμών του αρχικού αμαξώματος ώστε να μην δείχνει την ηλικία του. Σε αυτή την αρχική διαδικασία περιλαμβάνονται τα τζάμια εξαερισμού, τα πλαίσια των παραθύρων, το καπάκι καυσίμου, οι χειρολαβές των θυρών, οι καθρέφτες, η κεραία, ο αεραγωγός της καμπίνας, τα φλας, οι προφυλακτήρες και όλα τα χρωμιωμένα διακοσμητικά στοιχεία.
Μετά οι αναλογίες του αμαξώματος προσαρμόζονται για λόγους αεροδυναμικής. Π.χ. το καπό έχει μετακινηθεί οκτώ εκατοστά προς τα εμπρός.

Τα ειδικά σχεδιασμένα μπροστινά και πίσω φτερά του Milivie 1 αντλούν σχεδιαστικές επιρροές από παλαιότερα μοντέλα VW και Porsche, ενώ παράλληλα αυξάνουν το συνολικό τους μέγεθος για να φιλοξενήσουν τους μεγαλύτερους και φαρδύτερους τροχούς που συμπληρώνουν το σχεδιασμό. Η διακριτικά βελτιωμένη αεροδυναμική σχεδίαση ενισχύεται με τη μετακίνηση της βάσης του παρμπρίζ προς τα εμπρός, συνεχίζοντας την εξέλιξη του καμπυλωτού παρμπρίζ από την παραλλαγή 1303. Τέλος, τα φτερά και οι προφυλακτήρες βγαίνουν προς τα έξω.

Ένα από τα σημεία που ξεχωρίζουν οπτικά στο Milivié Type 1 είναι το εντυπωσιακό πακέτο φωτισμού. Η έμπνευση για τα εξωτερικά φώτα προέρχεται από το μοντέλο 1303. Η σύγχρονη έκφραση στο πακέτο φώτων ξεκινά με έμπνευση από το 718 RSK.
Τι συμβαίνει στην καμπίνα του Milivie 1
Το μεγαλύτερο και βαθύτερο ταμπλό, με τους ανοιχτούς αποθηκευτικούς χώρους, απηχεί τα πρωτότυπα του 1938. Οι δίδυμες οθόνες, οι οποίες φιλοξενούνται σε χειροποίητο περίβλημα από ξύλο πιάνου, βρίσκονται πάνω από το ταμπλό με μια απλή επιφάνεια αριστερά και δεξιά με παρόμοιο τρόπο με την 1303. Τo σύστημα infotainment αποτελείται από δύο οθόνες 12,3 ιντσών για τις οποίες έχει αναπτυχθεί ειδικά σχεδιασμένο λογισμικό από την ομάδα της Milivie. Ο σχεδιασμός των οθονών οργάνων περιλαμβάνει και μια κλασική διάταξη που αντικατοπτρίζει τα πρώιμα αναλογικά όργανα της μάρκας.

Οι χώροι οδηγού και επιβατών αποκλίνουν σημαντικά από το αρχικό όχημα. Τα 4 ατομικά καθίσματα τύπου μπάκετ δημιουργούν έναν ξεκάθαρο εσωτερικό χώρο, με μια νέα, από την αρχή της κατασκευής, κεντρική κονσόλα τοποθετημένη ανάμεσα σε κάθε σειρά - μια διάταξη που συνηθίζεται περισσότερο στα πιο σύγχρονα σπορ αυτοκίνητα. Η ταπετσαρία προέρχεται από τον πιο έμπειρο ταπετσιέρη της Γερμανίας. Η διαδικασία περιλαμβάνει τη χρήση μιας ημι-μηχανικής πλαστικοποίησης μεμβράνης για την ταπετσαρία. Στη συνέχεια, κάθε ταπετσαρία προσομοιώνεται σε όλη τη διάρκεια ζωής με ακραίες δοκιμές κύκλου θερμότητας και δονήσεων. Μια ειδική χημική επεξεργασία επιφάνειας εφαρμόζεται σε παρακείμενες περιοχές του εσωτερικού, ώστε να διασφαλίζεται ότι δεν μπορούν να παραχθούν ήχοι τριξίματος.

Συνεχίζοντας την υιοθέτηση της τελευταίας τεχνολογίας στο εσωτερικό είναι η χρήση έξυπνων υφασμάτων και η ενσωμάτωση αισθητήρων για διεπαφές εκτός οθόνης. Αυτό επιτρέπει στο σύνολο του εσωτερικού να είναι ιστορικά σωστό χωρίς πρόσθετα κουμπιά, διακόπτες ή χειριστήρια.
Κινητήρας - Μετάδoση
Κάθε Milivié 1 τροφοδοτείται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,28 λίτρων. Διαθέτει διπλά καρμπυρατέρ Weber με πλήρως ηλεκτρονική ανάφλεξη ενώ κάθε κινητήρας ρυθμίζεται ανάλογα με το κλίμα που "ζει" το αυτοκίνητο και τις ανάγκες του ιδιοκτήτη. Κάθε κινητήρας είναι διαμορφωμένος με διευρυμένα κανάλια λαδιού, δύο έμβολα ρύθμισης της πίεσης λαδιού και ατομικά ζυγοσταθμισμένους στροφαλοφόρους άξονες. Η διπλή απόληξη της εξάτμισης έχει διάμετρο 64 mm και αποτίει φόρο τιμής στην αρχική διάταξη.
Το κιβώτιο ταχυτήτων του Milivie 1 είναι ένα πλήρως ανακατασκευασμένο κιβώτιο ταχυτήτων ZF 4 HP που προέρχεται από την Carrera 2 και χρησιμοποιεί ένα προσαρμοσμένο τελικό γρανάζι μετάδοσης κίνησης, ένα σύνολο προσαρμογέων επεξεργασμένων με CNC και έναν μετατροπέα ροπής που ενεργοποιείται νωρίς. Το κιβώτιο ταχυτήτων ελέγχεται από το δικό του λογισμικό και υλικό της Milivie που επιτρέπει 3 ρυθμίσεις: Drive, Sports και χειροκίνητο με paddles aπό kevlar που είναι -και αυτά- tailor made στα χέρια του πελάτη.
Μετά από όλα αυτά, τι λες; Αξίζει 570.000 ευρώ ή όχι;