Η Porsche πούλησε μόλις πάνω από 60.000 αυτοκίνητα Porsche 928 καθ' όλη τη διάρκεια της ζωής της. Ναι, ήταν στην παραγωγή για σχεδόν 17 χρόνια, και ναι δεν τα πήγε καλά εμπορικά. Τώρα όμως αυτή η restomod Porsche 928 είναι μια καλή αφορμή για να ξαναδείς αυτό το κλασικό V8 με κινητήρα εμπρός και κίνηση στους πίσω τροχούς. Καλώς ήρθες στην restomod Porsche 928 της γαλλικής εταιρείας Nardone Automotive, η οποία έκανε το ντεμπούτο της -όπως της αρμόζει- στην Εβδομάδα Σχεδιασμού του Μιλάνου και αναμένεται να κάνει αίσθηση στο επερχόμενο Φεστιβάλ του Goodwood.
Το αφεντικό της NA, ο Thierry Nardone - "ένας εκλεπτυσμένος και έμπειρος άνθρωπος του αυτοκινήτου", προφανώς - αγαπά τις Porsche. Έκανε μια μικρή ανανέωση στο παλιό πορτμπαγκάζ, ξεκινώντας με μια διακριτική εξέλιξη του αμαξώματος της 928, με πολύ ανθρακόνημα.
Υπάρχουν φαρδύτεροι θόλοι, και τόσο τα μπροστινά όσο και τα πίσω φώτα είναι εντελώς νέα, σχεδιασμένα ειδικά για αυτό το αυτοκίνητο. Πράγματι, τα μπροστινά φώτα φαίνεται να λειτουργούν μέσω ενός κλασικού pop-up συστήματος, το οποίο όμως περιστρέφεται, σαν ένα από εκείνα τα πορτρέτα που σας ακολουθούν σε όλο το δωμάτιο. Κάθεται πάνω σε νέες σφυρήλατες ζάντες 18 ιντσών - μια επανερμηνεία των 16 ιντσών που φορούσε η 928 - ενώ και το εσωτερικό έχει ανανεωθεί πλήρως.
Υπάρχει πολύ δέρμα και Alcantara, συν ένα εξαιρετικά ρετρό σύστημα Porsche Classic Management που ταξινομεί το infotainment: ένα ψηφιακό ταμπλό μπροστά από τον οδηγό με ένα μόνο αναλογικό ρολόι, και καφέ. Πολύ καφέ. Na θυμάσαι, αυτό ήταν ένα αυτοκίνητο που ήρθε από τη δεκαετία του εβδομήντα, τότε που το καφέ ήταν το καλύτερο χρώμα.
Ο V8 που βρίσκεται από κάτω έχει βελτιωθεί και έχει 400 ίππους, εν μέρει χάρη σε μια "μοντέρνα" ECU, που συνδέεται με ένα τροποποιημένο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Τόσο ο μπροστινός όσο και ο πίσω άξονας έχουν βελτιωθεί, υπάρχει ενεργή ανάρτηση, μεγαλύτερα φρένα και "προσαρμοστικό" ηλεκτρικό-υδραυλικό τιμόνι.
Αυτό το αυτοκίνητο είναι το πρώτο πράγμα που βγαίνει από τη γαλλική startup, που κατασκευάστηκε σε συνεργασία με την BorromeodeSilva -το μιλανέζικο στούντιο που δούλεψε και στο Lancia Delta Integrale restomod- και την Podium Advanced Technologies.
Η Nardone θέλει να αρχίσει να παραδίδει τις έτοιμες Porsche 928 restomod το 2024, αν και προς το παρόν δεν υπάρχει καμία πληροφορία για τις τιμές ή για το πόσα θα κατασκευάσει. Με μόλις πάνω από 60.000 928 που πουλήθηκαν αρχικά, δεν θα είναι τόσες πολλές.