
Μην ακούς αυτούς που λένε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι διασκεδαστικά. Να, για παράδειγμα υπάρχει η BMW i4. Ναι, σου λείπει ο ήχος ενός turbo ή ενός V12 ή και των δύο μαζί -αν δεν είσαι φαν των υπεραιωνόβιων ιαπώνων. Ή σου λείπουν οι αλλαγές σε ένα χειροκίνητο κιβώτιο -όπως έλειπε από το GR Supra και η Toyota έσπευσε να σε καλύψει. Σου αρέσουν τα ηλεκτρικά αλλά κάτι σου λείπει. Όπως στον Justin, έναν Κινέζο petrolhead που έχει Tesla Model 3 και πέρναγε τέλεια στην αρχή αλλά μετά άρχισε να βαριέται και αποφάσισε να το κάνει υβριδικό. Ναι, λοιπόν υπάρχει υβριδικό Tesla.
Βαρέθηκα το αμιγώς ηλεκτρικό Tesla και το έκανα υβριδικό
Ο Justin λέει ότι ενώ το Tesla του είναι "διασκεδαστικό και γρήγορο", γρήγορα έγινε βαρετό να το οδηγείς. Θυμάται ότι παρακολούθησε τον Rich Rebuilds να δημιουργεί το πρώτο στον κόσμο Tesla με κινητήρα V8, γεγονός που τον ενέπνευσε να προχωρήσει σε ένα δικό του διαφορετικό project. Αλλά σε αντίθεση με τον Rich, ο οποίος απλά έβαλε έναν θερμικό κινητήρα σε Tesla, ο Justin ήθελε να συνδυάσει την άμεση ροπή ενός EV με την διασκέδαση ενός υπερτροφοδοτούμενου. Κάπως έτσι γεννήθηκε η ιδέα για ένα υβριδικό Tesla.
Πώς έγινε η μετατροπή του Tesla Model 3 σε υβριδικό
Το Tesla Model 3 θα διατηρήσει έναν εργοστασιακό ηλεκτροκινητήρα 300 ίππων στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και την εργοστασιακή του μπαταρία. Ένας δεύτερος κινητήρας και ένα κιβώτιο ταχυτήτων -το οποίο είναι χειροκίνητο- είναι σε φάση προσαρμογής για να χωρέσουν εκεί όπου κάποτε ήταν το πορτμπαγκάζ. Ο βενζινοκινητήρας θα κινεί αποκλειστικά τους μπροστινούς τροχούς, πράγμα που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο θα είναι τετρακίνητο.
@justinbuildcars 1000HP Hybrid Tesla Build Part 1 #fypシ #fyp #foryoupage #tesla #carsoftiktok #cartoks ♬ original sound - Justinbuildcars
Παρά τα σχόλια στο βίντεο του TikTok που καλούσε τον "κατασκευαστή" να χρησιμοποιήσει έναν κινητήρα Honda της σειράς K, ο Justin επέλεξε να πάει με κάτι διαφορετικό, επικαλούμενος την ευκολία αντικατάστασης εξαρτημάτων και την οικονομική αποδοτικότητα για την αύξηση των επιδόσεων. Κάτω από το πορτμπαγκάζ βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος Volkswagen EA888 2 λίτρων που προέρχεται από ένα Volkswagen Golf.
@justinbuildcars 1000HP Hybrid Tesla Build Part2 - engine #fyp #foryoupage #tesla #carsoftiktok #cartoks ♬ original sound - Justinbuildcars
Χάρη στην ύπαρξη των VW Golf R και το VW Golf GTI και κυρίως των after market εξαρτημάτων τους, το να πάρεις 700+ ίππους από τον δίλιτρο κινητήρα είναι εφικτό. Ο Justin και η ομάδα του κατασκεύασαν τον κινητήρα με σφυρήλατα εσωτερικά και τοποθέτησαν ένα turbo Garrett G30-770. Για να βεβαιωθούν ότι πέτυχαν τον στόχο των 700+ ίππων, χρησιμοποιείται λίγο nitro για να παρέχει την επιπλέον ισχύ όταν το τούρμπο ξεμένει από ανάσες.
Επίσης κατασκεύασαν ένα προσαρμοσμένο υποπλαίσιο και μια ρύθμιση ανάρτησης για να φιλοξενήσουν τον νέο κινητήρα στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου. Μετέφεραν επίσης όλα τα εργοστασιακά εξαρτήματα της Tesla που βρίσκονται στο πορτμπαγκάζ στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Χρειάστηκαν περίπου τρεις μήνες για να ολοκληρωθεί η αρχική τοποθέτηση του κινητήρα και η κατασκευή, αλλά στο τέλος όλης αυτής της σκληρής δουλειάς, ο Justin μπορούσε να ακούσει τον κινητήρα του Volkswagen να βρυχάται, ενώ ήταν τοποθετημένος μέσα στο πορτμπαγκάζ.
@justinbuildcars 1000HP Hybrid Tesla Part 3. NOS system!!! #fypシ #carsoftiktok #cartols #fyp #tesla ♬ original sound - Justinbuildcars
Το project του Justin είναι ακόμα σε εξέλιξη. Σύμφωνα με τον ίδιο, στα μέσα Ιουνίου θα είναι έτοιμο. Μέχρι τότε, όταν μιλάς στο Tesla σου μην του λες ότι είναι βαρετό γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να κάνει το FSD Beta.