
Δεν προβλέπεται να δούμε την Nissan σε κάποιο ράλι σύντομα, ούτε να ιδρύει καμιά αγωνιστική ομάδα με μεγάλους προϋπολογισμούς για το Ράλι Ντακάρ, αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν της επιτρέπεται να "παίξει" λίγο με τους φίλους της και να τους προσφέρει ένα ξεχωριστό concept, όπως το Nissan Juke Rally Hybrid Tribute.
Όλο αυτό προέκυψε πέρσι τέτοια εποχή, όταν η εταιρεία παρουσίασε ένα Nissan Juke με μεγάλα, off road ελαστικά. Η απήχηση και τα σχόλια που είχε ήταν πολύ θετικά, κι έτσι αποφασίστηκε να δημιουργηθεί ένα αυτοκίνητο ωδή στην αγωνιστική ιστορία της Nissan.

Και η καλύτερη σύνδεση με το παρελθόν δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από το Nissan 240Z του 1971, το οποίο είχε κερδίσει τότε το Ράλι Ανατολικής Αφρικής. Η αναφορά στο 240Z των Edgar Herrmann και Hans Schuller είναι -φυσικά- μόνο αισθητική. Το μαύρο καπό και τα ρετρό λογότυπα των χορηγών είναι οι μόνες πραγματικές αναγωγές, αλλά δημιουργούν μια πολύ ενδιαφέρουσα εικόνα και πιστοποιούν το γεγονός πως το Nissan Juke θα γινόταν όντως ένα πολύ όμορφο και "επιθετικό" αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Θα ταίριαζε, βεβαίως, πολύ περισσότερο στο Ράλι Ντακάρ, από ό,τι στο WRC και σίγουρα, για να είναι εντός εποχής, θα έπρεπε να είναι και υβριδικό, όπως το συγκεκριμένο. To Nissan Juke Rally Hybrid Tribute φέρει το υβριδικό σύστημα της Renault με τους 141PS και έχει δεχτεί όλες τις υπόλοιπες επεμβάσεις που χρειάζεται για να περνάει αλώβητο τα "σπαστήρια" των χωμάτινων ειδικών διαδρομών.

Έχει βελτιωμένη ανάρτηση με μεγάλες διαδρομές, μεγαλύτερο μεταξόνιο και εσωτερικό με μπόλικη alcantara, που υπάρχει βεβαιώς και στη στεφάνη του τιμονιού.
Καλή βέβαια η alcantara, αλλά δεν θα κάνει και πολλά σε περίπτωση τούμπας. Οπότε, στο χώρο των επιβατών υπάρχει ένα σωληνωτό πλαίσιο εν είδει roll bar, για προστασία σε ενδεχόμενη ανατροπή. Τα πίσω καθίσματα έχουν αφαιρεθεί προκειμένου να φιλοξενηθούν οι εφεδρικοί τροχοί, ενώ έχουν προστεθεί και ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων.

Σε άλλα νέα, υπάρχουν συστήματα πυρόσβεσης και ενδοεπικοινωνίας και αγωνιστικό, υδραυλικό χειρόφρενο (fly-off, που ο μοχλός του δεν "κλειδώνει") ώστε ο οδηγός να μπορεί να προσφέρει θέαμα, αφού το πιθανότερο είναι ότι αυτό το Juke θα γνωρίσει δόξες ως όχημα επίδειξης και όχι σαν αγωνιστικό. Εξάλλου το χειρόφρενο είναι και το μοναδικό "εξάρτημα" που θυμίζει το αυθεντικό Nissan 240Z, το οποίο κινούταν από έναν 6κύλινδρο κινητήρα 2,4lt. Δηλαδή, καμία σχέση με την υβριδική εποχή.