Abarth 695 Tributo 131 Rally: Βαρύ DNA

Το νέο Abarth 695 Tributo 131 Rally συνδέει το πλούσιο παρελθόν της φίρμας με το μελλον της και μας θυμίζει μια ωραία εποχή

Το θρυλικό Mirafiori επανέρχεται στο προσκήνιο, χάρη στην ειδική έκδοση του Abarth 695 Tributo 131 Rally. Μια εξαιρετικά συλλεκτική έκδοση που θα κυκλοφορήσει σε 695 αντίγραφα και έρχεται χάρη στις νέες τεχνολογίες της εποχής να προσφέρει μια σύνδεση του παρελθόντος της φίρμας με το μέλλον της. 

Το Mirafiori πιθανώς να μην το έχεις ακούσει ποτέ αν τελείωσες το σχολείο την εποχή που η η Ελλάδα ήταν μια χώρα με μνημόνιο, αποτελεί όμως μια χρυσή σελίδα στην ιστορία της Fiat γενικότερα και της Abarth ειδικότερα. Για την Fiat ήταν ένα αυτοκίνητο σύμβολο με πωλήσεις και φήμη, η οποία όταν το θέμα μας ήταν η αξιοπιστία δεν ήταν πάντα η καλύτερη, όμως αυτό δεν χάλασε την συνολική εικόνα του μοντέλου. 

Όσον αφορά την Abarth και το αγωνιστικό σκέλος, η ιστορία είναι ακόμη λαμπρότερη από το πολιτικό 131. Το τιμόνι του, έχει περάσει από "θεϊκά" χέρια όπως του Walter Rohrl και του Markku Allen και οι 20 νίκες που έχει προσφέρει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, περιλαμβάνουν και μια στο Ράλι Ακρόπολις, το 1978. 

Αυτή η αύρα συνοδεύει την Tributo έκδοση, που είναι αφιερωμένη στα 40 χρόνια από τον τελευταίο αγώνα του Abarth 131 Rally και επισημαίνεται με ορισμένες λεπτομέρειες τις οποίες μπορεί κανείς να προσθέσει στο αυτοκίνητο που θα παραγγείλει, μέσω ενός νέου ψηφιακού κόσμου. Είναι το Augmented Performance, η καμπάνια της Abarth που φέρνει τις επιλογές των ψηφιακών καταλόγων προσαρμοσμένες σε ένα εικονικό περιβάλλον, ώστε η εξατομίκευση να είναι απολύτως ορατή. 

Κατά τα άλλα το Abarth 695 Tributo 131 Rally εξοπλίζεται με την ισχυρότερη έκδοση του 1.4lt T-jet κινητήρα του Ομίλου, ο οποίος αποδίδει 180PS.  

Είναι ένα μικρό αυτοκίνητο για το οποίο ο ίδιος ο Carlo Abarth θα ήταν λογικά υπερήφανος. Ενδεχομένως να σπαταλούσε και μερικά λεπτά από αυτήν την ηλιόλουστη, ανοιξιάτικη ημέρα για να του ρίξει μια ματιά, κρατώντας το μισοδαγκωμένο μήλο του. Εξάλλου ήταν πρωταγωνιστής σε μια εποχή που όσο έδειχνες την αισθητική σου σχεδιάζοντας ένα αυτοκίνητο, άλλο τόσο την έδειχνες όταν φωτογραφιζόσουν με αυτό.