
Αν και οι εκτελεστικοί διευθυντές των αυτοκινητοβιομηχανιών δεν είναι άρτι αποφοιτήσαντες από τα πανεπιστήμια, δεν είναι σύνηθες μια από αυτές να στηρίζει την πορεία της προς το μέλλον σε έναν 76χρονο. Ο Lawrence Stroll όμως έχει τον δικό του τρόπο να διαχειρίζεται τις καταστάσεις και όπως φαίνεται δεν κολλάει σε λεπτομέρειες τέτοιου είδους, προκειμένου να δει την επένδυσή του στην Aston Martin να αποφέρει τελικά. Έτσι προσέλαβε τον 76χρονο, Amedeo Felisa και μάλιστα τον ανέσυρε από την απόσυρση στην οποία βρισκόταν έπειτα από μια σπουδαία καριέρα στην Ferrari.

Ο Felisa ήταν στην αντίστοιχη θέση της ιταλικής φίρμας από το 2008 έως το 2016 και επί των ημερών του δημιουργήθηκε η LaFerrari καθώς και η 488. Είναι σίγουρο πως είναι ένας άνθρωπος με πλούσιο και σπουδαίο βιογραφικό, ωστόσο η ηλικία του θα μπορούσε να τον καθιστά ως μια προσωρινή λύση για την Aston Martin. Κάτι με το οποίο όμως ο Stroll δεν συμφωνεί. "Ο Amedeo είναι μαζί μας με όραμα για το μέλλον", είπε ο Καναδός και συμπλήρωσε, "Δεν νομίζω πως έχω συναντήσει πιο ενεργητικό άνθρωπο από εκείνον στη ζωή μου. Είναι έτοιμος για τον ρόλο αυτό".
Ο Amedeo Felisa αντικατέστησε τον Tobias Moers, ο οποίος έμεινε στη θέση του CEO για δύο χρόνια. Ωστόσο είναι κάπως περίεργο ότι απολύθηκε λίγες μόλις ημέρες μετά την στήριξη που δέχτηκε από τον Stroll. Ο ιδιοκτήτης της Aston Martin επέμεινε στα λόγια του ακόμη και τώρα, όμως ξαφνικά ακούγονται διαφορετικά ως αποχαιρετισμός. "Η περίοδος που πέρασε αφορούσε την βελτίωση της παραγωγής, την εδραίωση της εφοδιαστικής αλυσίδας και μιας νέας συμφωνίας που κλείσαμε με την Mercedes. Ήταν η πρώτη φάση και ο Tobias έκανε εξαιρετική δουλειά".
Ο Moers όντως έκανε εξαιρετική δουλειά σε αυτό το κομμάτι, καθώς τα αυτοκίνητα της Aston Martin βελτιώθηκαν σημαντικά σε ποιότητα κατασκευής, υπό την εποπτεία του, αλλά και χάρη στη συνεργασία που είχε με τεχνικούς οι οποίοι προέρχονταν από την AMG, όπως και εκείνος εξάλλου. Αυτή η βελτίωση ωστόσο φαίνεται πως δεν απέφερε τα αναμενόμενα σε επίπεδο πωλήσεων. Τα στοιχεία που δημοσιεύτηκαν πρόσφατα για την Aston Martin δείχνουν μειωμένα έσοδα και μειωμένες πωλήσεις αυτοκινήτων για το 2021.
Μαζί με τον Felisa στην εταιρεία πηγαίνει και o Roberto Fedeli, ως επικεφαλής τεχνικός και όπως είπε και o Stroll τις επόμενες ημέρες αναμένονται οι ανακοινώσεις για την υπόλοιπη στελέχωση. Τα δύο στελέχη είχαν δημιουργήσει την LaFerrari και ο Fedeli επιβεβαίωσε την φήμη του ως ένας οραματιστής τεχνικός, δουλεύοντας πάνω στην BMW i8, όταν έφυγε από την Ferrari.
Ακριβώς αυτό είναι το σημείο κλειδί στις αλλαγές που πραγματοποιούνται στην Aston Martin, δεδομένου πως το 2024 αναμένεται η Valhalla, το πρώτο plug in υβριδικό της εταιρείας, ενώ το 2025 θα κυκλοφορήσει και η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Aston.