Στις 14 Μαΐου το Grimaldi Forum στο Monaco θα φιλοξενήσει την ετήσια δημοπρασία του οίκου RM Sothebys. Σχεδόν 100 αυτοκίνητα είναι προς διάθεση στην συγκεκριμένη δημοπρασία και είναι αδιανόητο πόσο πολλά από αυτά πλησιάζουν ή ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο ευρώ, καθώς είναι δεδομένο πως η διαδικασία αφορά πολύ συγκεκριμένους ανθρώπους ανά τον κόσμο.
Τα ακριβότερα από αυτά τα αυτοκίνητα όμως ανήκουν σε έναν και αυτός είναι ο Nigel Mansell. Ο Βρετανός πρώην πρωταθλητής στην Formula 1 προσφέρει μια σειρά από μονοθέσια κυρίως στον οίκο RM Sothebys για την δημοπρασία και εκείνα που ξεχωρίζουν είναι η Ferrari 640 την οποία είχε οδηγήσει στο Grand Prix του Monaco και η Williams FW14 που είχε οδηγήσει στο Grand Prix της Αγγλίας το 1991.
Είναι αυτή την οποία είχε χρησιμοποιήσει ο Ayrton Senna όταν η McLaren του έμεινε από καύσιμα μετά τον τερματισμό και ήθελε να επιστρέψει στα pits. Η Williams, ένα μονοθέσιο που είχε σχεδιάσει ο Adrian Newey, ήταν αυτό με το οποίο ο Mansell έφτασε πολύ κοντά στην κατάκτηση του τίτλου, όταν επέστρεψε στην F1, αλλά βρήκε μπροστά του τον Βραζιλιάνο πρωταθλητή. Σε εκείνο το Grand Prix στο Silverstone ο Mansell είχε κυριαρχήσει απόλυτα. Στη δημοπρασία του Monaco αναμένεται να φτάσει τα 3 εκατομμύρια ευρώ.
Η Ferrari 640 του Mansell θα ξεκινήσει από τα 2,5 εκατομμύρια και πιθανότατα θα αγγίξει τα 5.000.000 πριν αλλάξει χέρια. Βρίσκεται στην προσωπική συλλογή του Βρετανού πιλότου από όταν την έλαβε ως δώρο από την Scuderia, για την τρίτη θέση της ομάδας στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Σύμφωνα με τα χαρτιά της δεν έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ ξανά και όσο ήταν ενεργή έδωσε στον Mansell δύο νίκες, στην Βραζιλία και στην Ουγγαρία.
Ο Nigel Mansell έχει προσφέρει ακόμη στον οίκο δημοπρασιών ένα μονοθέσιο της Reynard του 2005, ένα Super Seven της Birkin που έχει από το 1990 και ένα τρίτροχο iC Modulo που του χάρισε ο ίδιος ο σχεδιαστής του αυτοκινήτου, Carlo Lamattina, μετά τις κατατακτήριες δοκιμές του ιταλικού Grand Prix του 1992.
Υπάρχουν και άλλα στολίδια που θα πουληθούν στο Grimaldi Forum φέτος.
Μια Iso Grifo του 1965. Ένα ιταλικό στολίδι από τον μηχανικό της Ferrari που δημιούργησε την 250 GTO που αναμένεται να αγγίξει τα 2 εκατομμύρια.
Μια Ferrari 275 GTS που θα ξεπεράσει το 1,5 εκατομμύριο.
Μια Aston Martin V8 Volante που αναμένεται να αγγίξει το 1 εκατομμύριο.
Ένα πρωτότυπο της LaFerrari με διάφορα spare parts από την εξέλιξη του αυτοκινήτου που διαφημίζεται ως μοναδικό, καθώς δεν υπάρχει άλλο αντίγραφο από το συγκεκριμένο στάδιο της εξέλιξης του supercar. Η τιμή του αναμένεται στο 1.800.000 ευρώ.
Και φυσικά η νικήτρια των 24 ωρών της Daytona το 1990, Jaguar XJR-9 της ομάδας του Tom Walkinshaw, TWR. Που αναμένεται να πουληθεί περίπου στα 2,5 εκατομμύρια ευρώ.
* Οι φωτογραφίες είναι του Οίκου RM Sothebys. Η φωτογραφία του Mansell με τον Senna από τον αγώνα του 1991, είναι ιδιοκτησίας Motorsport Images.