Δύο χρόνια αφότου είδαμε για πρώτη φορά το πρωτότυπο Koenigsegg Jesko Absolut -και μας έκανε εντύπωση που δεν είχε πίσω αεροτομή-, έχουμε τώρα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του "κανονικού".
Με φινίρισμα σε γκρι γραφίτη με πορτοκαλί ρίγες, αυτό που βλέπεις θα λειτουργήσει ως το όχημα εξέλιξης της εταιρείας για το πρόγραμμα Absolut. Πρόγραμμα που υποθέτουμε ότι χρειάζεται μόνο και μόνο για να βρεθεί τρόπος να διατηρηθούν υπό έλεγχο οι 1.600 ίπποι και τα 1.500 Nm ροπής χωρίς τη βοήθεια μιας πίσω πτέρυγας.
"Το Absolut είναι πολύ απλό στην οδήγηση", λέει ο οδηγός δοκιμών Markus Lundh. "Λόγω της απρόσκοπτης αλλαγής ταχυτήτων, είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω, όλα συμβαίνουν πολύ πιο γρήγορα. Δεν υπάρχουν καθυστερήσεις, έχει πολύ καλή απόκριση και συμπεριφέρεται ακριβώς όπως θα θέλατε".
Τώρα ησυχάσαμε. Να θυμάσαι ότι η ισχύς προέρχεται από έναν V8 5 λίτρων με διπλά turbo, ικανό να ανεβάζει στροφές μέχρι τις 8.500 rpm., ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων εννέα σχέσεων θα είναι το "ταχύτερo" στον κόσμο, επιτρέποντας στο Jesko Absolut "να φτάσει σε μια πρωτάκουστη τελική ταχύτητα".
Πριν από λίγο καιρό η Koenigsegg, προέβλεπε τελική ταχύτητα στην περιοχή των 500 km/h.
"Ξοδέψαμε χιλιάδες ώρες σε υπολογισμούς ρευστοδυναμικής", εξηγεί ο ιδρυτής Christian von Koenigsegg. "Εξορθολογήσαμε αυτό το αυτοκίνητο όχι μόνο από αεροδυναμική και σχεδιαστική άποψη, αλλά και από άποψη σταθερότητας σε υψηλές ταχύτητες. Ως αποτέλεσμα, το Jesko Absolut έχει μια πρωτοφανώς χαμηλή αντίσταση μόλις 0,278 Cd". Και προσθέτει "Το όνομα Absolut προέρχεται από το γεγονός ότι αυτό είναι το απόλυτα ταχύτερο Koenigsegg που θα κατασκευάσουμε ποτέ".