Υπάρχουν αρκετά να πούμε για τη νέα Mercedes-AMG C 43 αλλά ας ξεκινήσουμε από αυτά που είπε o επικεφαλής της AMG.
"Η C-Class ήταν πάντα μια απόλυτη ιστορία επιτυχίας για τη Mercedes AMG. Με την καινοτόμο τεχνολογία του ηλεκτρικού turbo, αυξάνουμε και πάλι σημαντικά την γοητεία αυτής της τελευταίας γενιάς. Το νέο σύστημα υπερτροφοδότησης και το ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt, όχι μόνο συμβάλλει στην εξαιρετική δυναμική οδήγησης της C 43 4MATIC, αλλά βελτιώνουν και την αποδοτικότητά της. Με αυτό τον τρόπο, αποδεικνύουμε τις τεράστιες δυνατότητες που κρύβονται στους 'ηλεκτρισμένους' κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η στάνταρ τετρακίνηση, το ενεργό σύστημα διεύθυνσης του πίσω άξονα και το κιβώτιο ταχυτήτων γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων συμβάλλουν στην ενίσχυση των οδηγικών επιδόσεων που αποτελούν το σήμα κατατεθέν της AMG".
Με λίγα λόγια ο επικεφαλής της AMG δίνει το στίγμα της νέας Mercedes-AMG C 43 αλλά ας δούμε λίγο πιο αναλυτικά τι συμβαίνει στη νέα "άγρια" C- Class. To δίλιτρο κινητήρα που είδαμε στη CLA AMG, το βλέπουμε πλέον και στην C-Class AMG, που εγκαταλείπει πια τον V6 και περνάει στην εποχή του δίλιτρου turbo, ένα μηχανικό σύνολο που έχει αποδείξει την αξία του, τόσο σε δύναμη όσο και αξιοπιστία ενώ πλέον έχει και μερικές αλλαγές που το καθιστούν ακόμα πιο ουσιαστικό. Μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε ότι υπάρχει και estate έκδοση.
Ηλεκτρικό turbo; Ναι, γιατί είναι τεχνολογία από Formula 1
Ο κινητήρας με την εσωτερική ονομασία M139l (l για τη διαμήκη τοποθέτηση) είναι ο πρώτος κινητήρας σειράς στον κόσμο με ηλεκτρικό turbo. Το καινοτόμο σύστημα είναι παράγωγο τεχνολογίας που χρησιμοποιεί η Mercedes-AMG Petronas F1 Team. Η νέα μορφή υπερτροφοδότησης εγγυάται ιδιαίτερα άμεση απόκριση σε όλο το εύρος των στροφών ενώ είναι και πιο αποδοτική.
Η μόνιμη τετρακίνηση AMG Performance 4MATIC κατανέμει τη ροπή -ειδικά για την AMG- μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα 31% και 69%, αντίστοιχα
408 ίπποι και 500 Nm είναι το αποτέλεσμα σε συνδυασμό με ήπιο το υβριδικό σύστημα που συμμετέχει με 14 ίππους. Ταυτόχρονα, η τεχνολογία των 48 βολτ αυξάνει επίσης την άνεση, καθώς οι μεταβάσεις μεταξύ του start-stop και της λειτουργίας gliding είναι σχεδόν ανεπαίσθητες. Εδώ να τονίσουμε και την επίστρωση Nanoslide στα έμβολα και τους κυλίνδρους που μειώνει τις εσωτερικές τριβές αλλά και ένα σύνθετο σύστημα ψύξης που διασφαλίζει διαφορετικές θερμοκρασίες για κυλινδροκεφαλή και μπλοκ.
Μόνιμη τετρακίνηση 4MATIC και 9άρι αυτόματο/σειριακό κιβώτιο
Η ισχύς μεταδίδεται μέσω του κιβωτίου ταχυτήτων AMG SPEEDSHIFT MCT 9G (MCT = Multi-Clutch Transmission), στο οποίο ένας συμπλέκτης εκκίνησης αντικαθιστά τον μετατροπέα ροπής. Η επιλογή αυτή έχει αποτέλεσμα την μείωση του βάρους και, χάρη στη χαμηλότερη αδράνειά του, βελτιστοποιεί την απόκριση στο πάτημα του πεντάλ γκαζιού, ειδικά κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης και των αλλαγών φορτίου. Η μόνιμη τετρακίνηση AMG Performance 4MATIC κατανέμει τη ροπή -ειδικά για την AMG- μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα 31% και 69%, αντίστοιχα. Η διαμόρφωση με προσανατολισμό προς τον πίσω άξονα προφανώς δίνει μια εσάνς πισωκίνητης λειτουργίας. Και μάντεψε τι σημαίνει αυτό: ότι η AMG σε προσκαλεί επισήμως στην επέτειο της υπερστροφής ισχύος. Ντύσου black tie, δηλαδή τα μαύρα σου λάστιχα και καλά να περάσεις.
Και από εμφάνιση;
Όσον αφορά την εξωτερική σχεδίαση, αυτή περιλαμβάνει τη μάσκα ψυγείου ειδικά για την AMG με κάθετες "χορδές" σε χρώμιο, την μπροστινή ποδιά AMG με πτερύγια, σπορ εισαγωγές αέρα, τα ασορτί πλαϊνά μαρσπιέ, την πίσω ποδιά με εμφάνιση διαχύτη και τα δύο στρογγυλά διακοσμητικά στοιχεία διπλής απόληξης της εξάτμισης. Το C 43 4MATIC εξοπλίζεται στάνταρ με ζάντες ελαφρού κράματος AMG 18 ιντσών, ή 19 και 20 ιντσών που διατίθενται προαιρετικά.
Στο εσωτερικό, χαρακτηριστικά όπως τα καθίσματα AMG με ταπετσαρίας και καλύμματα καθισμάτων σε ARTICO τεχνητό δέρμα/MICROCUT μικροϊνών σε μαύρο χρώμα με κόκκινες ραφές αντίθεσης και κόκκινες ζώνες ασφαλείας παρέχουν μια ιδιαίτερα σπορ πινελιά. Υπάρχει και η επιλογή με δερμάτινα καλύμματα καθισμάτων από δέρμα νάπα. Σε αυτά προστίθεται η τιμόνι AMG Performance σε δέρμα νάπα, με πεπλατυσμένο κάτω τμήμα, διάτρητο στην περιοχή της λαβής και με αλουμινένια paddles αλλαγής ταχυτήτων.
Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί τιμές, ούτε ημερομηνία έναρξης διάθεσης.