Θα μπορούσε να είναι το μικρό Γαλατικό χωριό στον Αστερίξ, το δημοφιλές κόμικ των Γκοσινί και Ουντερζό. Θα μπορούσε να είναι η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου. Υπάρχει εταιρεία που εξακολουθεί να ανθίσταται στις σειρήνες της ηλεκτροκίνησης; Ναι, υπάρχει, αλλά δεν είναι για τον καθένα. Και δεν θα είναι και για πολύ, όμως αυτό είναι άλλη κουβέντα. Με αφορμή την παρουσίαση μίας ακόμη έκδοσης της Huracan, η Lamborghini ήρθε εν μέσω αλλεπάλληλων παρουσιάσεων ηλεκτρικών μοντέλων, να θυμίσει σε όλους πως ακόμα υπάρχει μια εταιρεία που δεν διαθέτει στη γκάμα της κανένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.
Αισθητικά, η κατά 61mm μεγαλύτερη από την "απλή" Evo, Huracan Tecnica (όπως είναι η πλήρης ονομασία της), διαθέτει προφυλακτήρα νέας σχεδίασης μπροστά, με τον διαχύτη να κατευθύνει τον αέρα ανάμεσα από τους τροχούς ώστε να επιτύχει καλύτερη ψύξη των φρένων, ενώ το ανασχεδιασμένο πίσω μέρος, περιλαμβάνει μια μεγάλη γυάλινη επιφάνεια που παρέχει καλύτερη ορατότητα. Το καπό είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με τη Lamborghini να αναφέρει πως η σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος, βελτιώνει τη σταθερότητα κατά 35% συγκριτικά με την Evo.

Η Huracan Tecnica εφοδιάζεται με τον γνωστό V10 5.2 lt, που για την περίσταση αποδίδει 630 ίππους στις 8.000 rpm και 565 Nm μέγιστης ροπής. Αυτά όμως είναι νούμερα που λίγο πολύ περιμένεις από μια Lamborghini. Εκείνο που αποτελεί αστάθμητο παράγοντα, βάσει του ιστορικού της εταιρείας τα τελευταία χρόνια, είναι η μετάδοση της κίνησης. Σε περίπτωση που ανήκεις στο club των σκληροπυρηνικών οπαδών των supercars, μπορείς να βάλεις τη σαμπάνια να παγώνει στο ψυγείο. Η Huracan Tecnica είναι πισωκίνητη.
Σύμφωνα με την Lamborghini, η συγκεκριμένη έκδοση έρχεται να τοποθετηθεί ανάμεσα στην Huracan Evo και την hardcore STO. Το γεγονός ότι μιλάμε για μοντέλο που προορίζεται για να σε βάζει και όχι για να μπαίνει στην πρίζα, έχει θετικό αντίκτυπο στο βάρος του αμαξώματος, που σταματάει τη ζυγαριά στα 1.379 kg. Για να μην ψάχνεις κομπιουτεράκι, η αναλογία κιλών/ίππο είναι 2,15. Με το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, η Huracan Tecnica έχει εξαιρετικές επιδόσεις. 0-100 σε 3,2 sec, 0-200 σε 9,1 sec και τελική ταχύτητα 325 km/h.

Και για να τρολάρει ακόμη περισσότερο τον ηλεκτροκίνητο ανταγωνισμό, απέναντι στην απόλυτη ησυχία, αντιτάσσει έναν "πειραγμένο", αγωνιστικό ήχο της εξάτμισης στις υψηλές στροφές, που προκύπτει χάρη στην τροποποίηση του συστήματος εξαγωγής. Ο εξοπλισμός της περιλαμβάνει νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό και προγράμματα οδήγησης με τις ονομασίες Strada, Sport και Corsa. To πρώτο αφορά στις συνθήκες καθημερινής μετακίνησης, δίνοντας έμφαση στην άνεση και την ευελιξία, το δεύτερο βελτιώνει τους χρόνους απόκρισης στο κιβώτιο και στο κάθε πάτημα γκαζιού επιτρέποντας και την πλαγιολίσθηση, ενώ το τελευταίο, προορίζεται ιδανικά για χρήση εντός πίστας.