Γιατί το Koenigsegg Gemera ακούγεται σαν τρακτέρ;

Κυκλοφόρησε teaser video με το υβριδικό κτήνος των 1.700 ίππων που έχει κινητήρα 2 λίτρων

Η Koenigsegg ανέβασε ένα σύντομο βίντεο του Koenigsegg Gemera που δείχνει το όχημα εξέλιξης μαζί με τα πρωτότυπα των Jesko και Regera, και επιτέλους (ή και όχι) ακούμε τον μικρό αλλά πανίσχυρο κινητήρα του "mega-GT" να ζωντανεύει.

Η Koenigsegg δίνει -εδώ και λίγο καιρό- σταδιακά κάποια στοιχεία για την εξέλιξη του Gemera, και τώρα ο ιδρυτής Christian von Koenigsegg έδωσε μια σύντομη ματιά στο αυτοκίνητο εν δράσει.

Αυτό που κάνει το Gemera τόσο ενδιαφέρον είναι ότι δεν τροφοδοτείται από έναν κτηνώδη κινητήρα V8 από τους παλιούς Koenigseggs, αλλά από έναν τρικύλινδρο κινητήρα 2 λίτρων με διπλά turbo. Ως αποτέλεσμα, το αυτοκίνητο δεν ακούγεται ακριβώς όπως θα περίμενε κανείς, και συγκεκριμένα θυμίζει λίγο το παλιό αστείο "πώς πάει ο κινητήρας; μια χαρά! Μέχρι τις 2.000 rpm μπουκώνει και μετά ρετάρει". Ίσως να είμαστε κάπως αυστηροί αλλά οκ, καταλαβαίνουμε ότι βρίσκεται ακόμα στο στάδιο της εξέλιξης και προς το παρόν έχει κόφτη στις 4.500 rpm.

Πώς κάνει "θαύματα" ο τρικύλινδρος δίλιτρος κινητήρας του Gemera

Είδαμε τι μπορεί να κάνει ένας τρικύλινδρος κινητήρας -π.χ. σε ένα βελτιωμένο Toyota GR Yaris στη Βρετανία έφτασε τα 500 άλογα-, και παρόλο που προς το παρόν φαίνεται δύσκολο να βγάζει μαγικό ήχο η τριπλή εξάτμιση, στην περίπτωση του Yaris το soundtrack είναι εξαιρετικό. Άρα υπάρχει ελπίδα και για το Gemera.

Με το παρατσούκλι "Tiny Friendly Giant" (TFG), ο τρικύλινδρος του Gemera είναι ένα κατόρθωμα της μηχανικής. Ο δίλιτρος θερμικός κινητήρας με τα δύο turbo αποδίδει 600 ίππους, 600 Nm ροπής και αποτελεί μέρος ενός υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης που συμπληρώνεται από τρεις ηλεκτροκινητήρες. Δύο ηλεκτρικοί κινητήρες τροφοδοτούν κάθε πίσω τροχό, απόδοσης 500 ίππων και 1.000 Nm ροπής, ενώ ένας ηλεκτροκινητήρας 400 ίππων μπορεί επίσης να παρέχει 500 Nm ροπής στον στροφαλοφόρο άξονα. Η Koenigsegg ισχυρίζεται ότι αυτός ο υβριδικός συνδυασμός είναι ικανός να αποδίδει 1.700 ίππους.

Πώς βοήθησαν οι τέσσερις θέσεις στην εξέλιξη του Gemera

Το Gemera μπορεί επίσης να φιλοξενήσει τέσσερις ενήλικες και μερικές αποσκευές και περιγράφεται ως αυτοκίνητο "mega GT". A, και τι σημαίνει το όνομα Gemera; Ο Koenigsegg λέει ότι είναι ένας συνδυασμός των σουηδικών λέξεων "ge" (δίνω) και "mera" (περισσότερο), υπογραμμίζοντας την προσέγγιση χωρίς συμβιβασμούς που έχουν ακολουθήσει με αυτό το αυτοκίνητο. Ο Christian von Koenigsegg λέει ότι οι τέσσερις θέσεις βοήθησαν πραγματικά στην εξοικονόμηση χρόνου εργασίας για το πρωτότυπο, καθώς τρεις προγραμματιστές και ένας οδηγός μπορούν να καθίσουν στο αυτοκίνητο και να το ρυθμίσουν αμέσως.

Όπως και να το δεις η Gemera είναι υβρίδιο και στα υπόλοιπά εκτός του κινητήριου συνόλου. Είναι υβριδικό, δίθυρο, τρικύλινδρο, τετραθέσιο, ικανό να αποδίδει 1.700 ίππους και διαθέτει διεδρικές gullwing πόρτες και εμφάνιση supercar. Τρομερό combo. Ποιος ξέρει πόσο θα κάνει όταν μπει στην παραγωγή;

Koenigsegg Gemera
Koenigsegg Gemera
Koenigsegg Gemera
Koenigsegg Gemera
Koenigsegg Gemera
Koenigsegg Gemera
Koenigsegg Gemera
Koenigsegg Gemera
Koenigsegg Gemera